Akvastabil Mark II 160 x 55 x 60 (sschot)


Weet je al wanneer de vissen er weer in komen?

Mvg Ronald
 
Mooie bak Steven, ik zie dat je gebruik maakt van voorfilters (Eheim) in je bak. Hoe bevallen deze? Hoe vaak maak je deze schoon?

Ik ben van plan deze te gaan gebruiken op mijn wierfilters voor mijn toekomstige zeewater bakken en zag dat jij er gebruik van maakt.

Gr. Ed

Ik ben zeer te spreken over deze voorfilters. Ik reinig ze 1 x per week. Heel soms door omstandigheden zitten ze wat langer. Je ziet wel als ze vuil zijn dat de filter flow achteruit gaat, maar je houdt echt heel veel zooi uit je filters
 
Ik ben zeer te spreken over deze voorfilters. Ik reinig ze 1 x per week. Heel soms door omstandigheden zitten ze wat langer. Je ziet wel als ze vuil zijn dat de filter flow achteruit gaat, maar je houdt echt heel veel zooi uit je filters
Top, zeer goed om te weten. Aangezien mijn toekomstige wierfilters geen voorfilters etc. hebben. Dan staan deze voorfilters op mijn lijstje om aan te schaffen šŸ‘.
 
Staat niet specifiek beschreven, maar dochter heeft achterliggende maanden 5 x klaplong gehad, geopereerd en over kleine 14 dagen wederom een operatie.

Alle aandacht en tijd voor de bak verdwijnt dan, en dan is een kale bak makkelijker bijhouden en te controleren.....
 
Dat is niet niks Steven en heel veel sterkte daar.
 
Sterkte Steven, dat is zeker niet niks!
 
Sterkte Steven, dat ze maar snel mag opknappen.
 
Staat niet specifiek beschreven, maar dochter heeft achterliggende maanden 5 x klaplong gehad, geopereerd en over kleine 14 dagen wederom een operatie.

Alle aandacht en tijd voor de bak verdwijnt dan, en dan is een kale bak makkelijker bijhouden en te controleren.....
Ja snap ik, heftige situatie! Hopelijk gaat het snel de goede kant op
 
Gewoon ff een foto van een visje

SS_L0574_SS_bewerkt_0255.jpg
 

Terug
Bovenaan