Cornelius
Well-known member
Txs Antje 🙂Leerzame video
Txs Antje 🙂Leerzame video
daar zou ik er best wel wat van willen hebben. En dan speciaal voor mij Iwugami scapeprachtig cornelius zou wel mooier zijn met taibee garnalen 😛
Jij moet de oorzaak van jou probleem aanpakken TheaJij vindt nog eens leuke dingen op je raamkozijn, ik kom altijd alleen maar stof tegen
Huh?Jij moet de oorzaak van jou probleem aanpakken Thea
Als je Corne in huis neemt die zwiert van alles op raamkozijn en zo kom je eens iets anders tegen dan stof . Dus jou probleemoplossing is Corne .
Het word een gesloten systeem. Dus het water wat verdampt en vrij komt bij assimilatie word hergebruikt door de plant.Waar heeft dat dan vocht vandaan gehaald Corne? Wel leuk zoiets als je het was vergeten.
In mijn raamkozijn staan allerlei potjes, bakjes en kunststof bakjes. Die start ik dan weer een keer op met plantjes, maar vergeet eigenlijk er naar om te kijken.Jij vindt nog eens leuke dingen op je raamkozijn, ik kom altijd alleen maar stof tegen
Leuk!Nu is het weer tijd voor iets met weinig licht. Maar daarover in een nieuw aankomend topic meer...
Dat resultaat van die 50 euro biljetten mag je ook in een ander topicje gieten hoor eventueel met bijhorende foto's .Ik heb het even gesnoeid en weer terug geplaatst (naast het bakje met de 50 euro biljetten @jessicapilon )
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.