Altispinosa's 200 liter bak.


De blauwe vind ik ook mooi, maar zou toch liever een foto van mijn eigen Betta gebruiken.
 
De blauwe vind ik ook mooi, maar zou toch liever een foto van mijn eigen Betta gebruiken.
Aangezien ik totaal geen mooie foto's kan maken hou ik het bij mooie foto's van internet en er zijn zoveel mensen die daar dankbaar gebruik van maken.
 
Vind hem toch te egaal qua kleur. Ga ik liever voor zoiets wat ik nu op de beurs heb gehaald

Edit; ging niet helemaal goed :oops:
Wat ging er niet helemaal goed maatje ?
 
Dus jij zou die blauwe betta niet kopen ? Maar wel die van mijn avatar ? Heb je een foto van die die jij hebt gekocht.
 
Haha, yup. Zo is het maar precies. Vind ik dit toch gaver!

Toevallig net wat foto's gemaakt. Meer foto's met tekst in mijn topic, zal die van jou niet te veel spammen :deal: Dit is zo'n beetje de beste die ik heb kunnen maken qua kleur
20171122_145201.jpg
 
Iemand dit al eens gezien ? En wie zou dit niet in huis willen hebben !!!!!!!!!!

Eli's 30,000 liter reef tank - filtration and life support system.



Ik heb het hier in mijn topic gepost zodat ik het makkelijker kan teug vinden.

Bij zo'n "eigen stukje zee in huis " moet je echt geen tv meer hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dinsdagavond (overmorgen) de nieuwe bak op gaan halen een Juwel Vision 260 met alle toebehoren en vissenbestand. Kan bijna niet wachten.Bak en kast in donkerbruine kleur en een zeer mooi geheel.:smitten:
 
Zeer mooi inderdaad.. als je miljonair bent hhhh
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het vooral erg groot maar ik heb mooier bakken gezien op een veel kleiner formaat.
Bijvoorbeeld het nano bakje van @Erwin
 
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het vooral erg groot maar ik heb mooier bakken gezien op een veel kleiner formaat.
Bijvoorbeeld het nano bakje van @Erwin
Een nano evenaren op zo een inhoud is dan ook bijna niet haalbaar, dan moet je zowat elke dag je bak induiken om te verplaatsen,snoeien (doen ze dat bij zout water?) etc.
 
Iemand dit al eens gezien ? En wie zou dit niet in huis willen hebben !!!!!!!!!!

Eli's 30,000 liter reef tank - filtration and life support system.



Ik heb het hier in mijn topic gepost zodat ik het makkelijker kan teug vinden.

Bij zo'n "eigen stukje zee in huis " moet je echt geen tv meer hebben.



Zoiets moet je niet opeens lek gaan Johnny:(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Johnny, we hebben nu al 2 pagina's lang geen totaaltje meer gehad!:deal::D;)
Klopt en ik zal je zeggen waarom niet Ruben.
Omdat ik deze bak toch ga verkopen want ik heb me een Juwel Vision 260 gekocht en dat word mijn nieuwe bak waar ik dan een nieuw topic over ga aan maken maar das iets voor na de feestdagen.
Ik ga eerst zien dat ik het geschikte zwarte zand vind en dan kan ik aan deze bak beginnen met natuurlijk de nodige foto's en uitleg dus dat hebben jullie zeker en vast nog van me tegoed.
En eenmaal deze bak dan na een indraai periode op punt staat en de vissen die ik hou over gezet zijn dan pas kan ik de Ferplast Dubai verkopen.
Heb een maand geleden een Aquatlantis kubus model met vissen gekocht van iemand die nu ook staat te draaien maar weet nog niet goed wat ik met deze bak ga doen op lange termijn.;):thumbs:
 
Klopt en ik zal je zeggen waarom niet Ruben.
Omdat ik deze bak toch ga verkopen want ik heb me een Juwel Vision 260 gekocht en dat word mijn nieuwe bak waar ik dan een nieuw topic over ga aan maken maar das iets voor na de feestdagen.
Ik ga eerst zien dat ik het geschikte zwarte zand vind en dan kan ik aan deze bak beginnen met natuurlijk de nodige foto's en uitleg dus dat hebben jullie zeker en vast nog van me tegoed.
En eenmaal deze bak dan na een indraai periode op punt staat en de vissen die ik hou over gezet zijn dan pas kan ik de Ferplast Dubai verkopen.
Heb een maand geleden een Aquatlantis kubus model met vissen gekocht van iemand die nu ook staat te draaien maar weet nog niet goed wat ik met deze bak ga doen op lange termijn.;):thumbs:
Ooooo, :oops::oops::oops::oops:, heel veel succes met de opstart Johnny!


Ga je er een gezelschapsbak van maken, of een biotoop?;)
 
Deze bak wat ik nu heb gekocht is 121 x 46 x 62 afmetingen en daar zou ik zelfs Discus vissen in kunnen houden en maanvissen van jos Hut ook tegenover de afmetingen van de Ferplast Dubai 100 dat is 101 x 40 x 50.
 
Ooooo, :oops::oops::oops::oops:, heel veel succes met de opstart Johnny!


Ga je er een gezelschapsbak van maken, of een biotoop?;)
Dank je wel Ruben.
Daar ben iknog niet over uit Ruben maar ik neig toch dicht naar een gezelschapsbak maar zoals gezegd ben ik daar nog niet echt over uit,wat er wel in komt zijn verschillende L nummers om te kweken en veel minder planten zodat ik mijn vissen veel beter kan zien.:smitten:
 
Deze bak wat ik nu heb gekocht is 121 x 46 x 62 afmetingen en daar zou ik zelfs Discus vissen in kunnen houden en maanvissen van jos Hut ook tegenover de afmetingen van de Ferplast Dubai 100 dat is 101 x 40 x 50.
Is wel HEEL minimaal voor discus en maan hoor...
 
Het kan best dus geen gedoe heb ik al zo veel gelezen.
 
zou ik zelfs Discus vissen in kunnen houden en maanvissen van jos Hut
Johnny , Ik wil de sfeer niet verpesten maar ik heb ook al gelezen dat ze in zo'n bak 12 maanvissen houden . Het wil niet zeggen omdat de vissen nog leven dat ze het ook fijn vinden . Om dan maar te zwijgen van het natuurlijk gedrag als er vast koppels zijn en deze eieren afzetten . enz.
 
Ok jullie zullen wel gelijk hebben maar een bak van 62 cm hoogte passen daar geen koppel maanvissen of discusvissen in dan ?
 
Het zijn groepsdieren, je wilt er minimaal 5 hebben en dat is al aan de krappe kant.
Heb je wel eens uitgegroeide manen of dicussen in het echt gezien? Plaats dat idee eens in een bak van 121cm met een diepte van 46cm.
 
Het zijn groepsdieren, je wilt er minimaal 5 hebben en dat is al aan de krappe kant.
Heb je wel eens uitgegroeide manen of dicussen in het echt gezien? Plaats dat idee eens in een bak van 121cm met een diepte van 46cm.
Dan gaan het andere cichliden worden maar welke zijn er goed voor in een Juwel Vision60 bak ?
 

Terug
Bovenaan