Altispinosa's 200 liter bak.


Mooie bak en foto's John!

groetjes John.
 
Mooie foto's Johnny . Je mag terecht trots zijn op uw aquarium .
Wel heb ik 1 verzoekje als het lukt tenminste .
Een foto van de gold stripe a.u.b.
Momenteel zitten ze achterin de bak maar van zodra ze vooraan zitten zal ik er een foto of meerdere foto's van proberen maken als ze blijven zitten natuurlijk.

Bedankt voor de mooie reacties Stefan , John en John.:thumbs:
 
Speciaal voor Stefan op aanvraag hier de corydoras gold stripe heb er 2 van de 4 kunnen vast leggen op foto en dit is de beste foto.
Duidelijke foto's van de Corydoras Gold Stripe 004.JPG
 
Prachtige Cory's!
 
Dank je Marcel het groepje moet nog uitgebreid worden naar 12 stuks dus nog 8 moeten er bij komen en die komen allemaal dan in de nieuwe bak.
 
Mooie bak en prachtige lotus!
 
Nog een kleine update:
Hier zie je een neon tetra ,een otocinclus cocoma,een corydoras gold stripe,een corydoras sterbai en een corydoras paleatus.
Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 008.JPG
 
Het mooie plantje met rode en groene blaadjes wat ik trouwens gratis had gekregen bij een bestelling stond eerder achteraan in het midden waar het overwoekerd werd door de achter planten en nu heb ik het links vooraan gezet das al veel beter vind ik.
Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 002.JPG
 
Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 004.JPG
Eindelijk eens een goeie foto kunnen scoren van mijn 3

Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 003.JPG
 
Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 006.JPG
 
Close up foto's van de Sterbai Corydoras en bak is wat gesnoeid 007.JPG
 
De golden stripe .
Ik kende die niet tot jij erover begon .
Vind het een bijzonder mooie cory , maar vraag mij af als deze ook zo schuw is zoals beschreven .
 
Plantje komt inderdaad beter tot zijn recht daar. Maar zie ik nou ook een corydoras paleatus zwemmen? Of lijkt dat zo?
 
De golden stripe .
Ik kende die niet tot jij erover begon .
Vind het een bijzonder mooie cory , maar vraag mij af als deze ook zo schuw is zoals beschreven .

Ik heb de ervaring van wel. Zit je stil voor de bak komen ze wel naar voren, maar schieten ook zo snel weer weg als je beweegt. Wel wat minder schuw hier ondertussen, maar nog steeds wel schichtig soms. Het eerste 4tal is er in nov 2015 ingekomen, de andere 4 vorig jaar november (beide vivariumbeurs). Heb vannacht ze eindelijk sinds tijden weer goed op de foto gekregen.
Heb jij deze ervaring ook @Altispinosa?
 
Sterbai zijn echt schitterende vissen. Ik heb destijds pandas gekocht. Maar ze zijn erg klein.
Als ik weer eens cory's nodig heb, worden het 100% zeker sterbai.
 
Een kennis heeft de Golden stripe ook maar ziet ze eigenlijk nooit. Zelf heb ik een groepje Panda s maar die zijn redelijk actief en goed zichtbaar.
 
Een kennis heeft de Golden stripe ook maar ziet ze eigenlijk nooit. Zelf heb ik een groepje Panda s maar die zijn redelijk actief en goed zichtbaar.

Dat klopt John. De pandas zijn hyper actief. De schwartzi zijn wat rustiger.
Maar ik vind de wat grotere cory's mooier.

Ik zat me net af te vragen waar dat geplop uit het aquarium vandaan kwam. Zat er een luchtbel onder het blad van de Echinodorus, en de panda zat daarmee te spelen.
Grappig he.
 
Plantje komt inderdaad beter tot zijn recht daar. Maar zie ik nou ook een corydoras paleatus zwemmen? Of lijkt dat zo?
Ja zo heb ik 1 cory zwemmen en 1 cory Schwartzi en das een reuzen cory hahahaha en idd plantje valt nu tenminste op.
 
De Green stripe zijn ook prachtige net als de Oranje stripe maar je kan ze niet allemaal hebben he.ikmoet juist nog een stuk of 8 gold stripe aan de 4 toe voegen.
 
De Green stripe zijn ook prachtige net als de Oranje stripe maar je kan ze niet allemaal hebben he.ikmoet juist nog een stuk of 8 gold stripe aan de 4 toe voegen.

Helemaal mee eens! Greenstripe zijn ook prachtig. Mocht je in de gelegenheid zijn om naar de vivariumbeurs te gaan over een paar maandjes! Doen! Daar heb ik mijn goldstripe ook vandaan voor 3 of 4 euro p/s.
 
Helemaal mee eens! Greenstripe zijn ook prachtig. Mocht je in de gelegenheid zijn om naar de vivariumbeurs te gaan over een paar maandjes! Doen! Daar heb ik mijn goldstripe ook vandaan voor 3 of 4 euro p/s.
Zonder auto zal dat helaas niet mogelijk zijn,is er ook zoiets in Belgie en waar dan en wanneer ?
 
Misschien wil er iemand mee die wel een auto heeft? Of wellicht met de trein als dat een mogelijkheid zou zijn.. Geen idee of ze in België ook zoiets hebben of niet?!
 
Misschien wil er iemand mee die wel een auto heeft? Of wellicht met de trein als dat een mogelijkheid zou zijn.. Geen idee of ze in België ook zoiets hebben of niet?!
Tja en wie zijn er allemaal uit mijn buurt met een auto ?
Bestaat hier al ergens een topic over waar de leden vandaan komen ?
Dat zou heel makkelijk zijn om te weten bij wie je terecht zou kunnen.
 
Tja en wie zijn er allemaal uit mijn buurt met een auto ?
Bestaat hier al ergens een topic over waar de leden vandaan komen ?
Dat zou heel makkelijk zijn om te weten bij wie je terecht zou kunnen.
Er is ieder jaar een topic voor vervoer naar de Vivarium, ik denk dat er wel iemand uit de buurt komt :)
 
Er is ieder jaar een topic voor vervoer naar de Vivarium, ik denk dat er wel iemand uit de buurt komt :)
Woow dat zou wel super zijn,nu nog zien wie er antwoord die in de buurt van Liedekerke woont.
 
Deze foto's vergeten te posten,kan gebeuren.
1 ste foto is zoals voorheen met de drijfplanten rechts,.
2de foto is met de drijfplaten links.
Al de planten blaken van gezondheid en blijven groeien als kool,de rode tijgerlotus groeit zelfs al de bak uit.
31 Juli 2017 Close up van Rode tijgerlotus 014.JPG

31 Juli 2017 Close up van Rode tijgerlotus 017.JPG

Dan nog eens de rode tijgerlotus close up in beeld.
31 Juli 2017 Close up van Rode tijgerlotus 018.JPG
 

Terug
Bovenaan