D
D44ntjuh
Guest
Hoii ik heb een ancistrus lijkt voor mijn oog gzwollen kieuwen en buik te hebben.
Heb een 2 tal bijna zekers dames ..ze zijn immers al rond een jaar
En heb 3 albinos van de zelfde kweek waarvan 2 in een andere bak met wel duidelijk een beginnend gewei.
Nou hebben de 2 dames enige tijd het rijk voor zich eigen gehad.
Ik heb de bak netjes 4 weken laten lopen voor ik ze erin heb gezet.
Heb vande week een heel deel van mijn gewenste bestand aangeschaft.
En nou ziet ze er zo uit
( excuses voor dekwaliteit van de foto)
Het nieuwe bestand bestaad uit 5 kardinaal tertra, 5 panda corydoras, en een koppel pauwoog grondel
Helaas de vrouw van de grondel al overleden 😔
En heb ok nog 4 pandas in de bak nummer 5 is spoorloos.(heb heel de bak afgezocht na lichaam ma niks tegengekomen)🤔
Al 2 dagen besturdeer ik de bak heel nauwlettend...ben werkeloos dus heb niet veel beters te doen 😅
Nou een stukje over waar uk ze gehaald heb..
Deze jongen was erg vriendelijk maar zijn kweek stelling zag er niet bepaald gezond uit..
Ik ben nieuw in de hobby's nou bijna een jaar😁🥳
Maar nog niet bekend met kweek stellingen..al zag het water heeel troebel geel met flinke vlokken.
Het waren 8 baken geloof ik die achter behoorlijk wat spullen in de schuur stonden.
Ook de geur was beetje "fishy" te noemen.
Ik heb ze toch mee genomen want heb lang op vooral de pandas zitten wachten 🥰
En in gedachten deze vriendjes uit het voor mij niet gezond oogende kweek senario te redden...
Maaar misschien toch iets mee genomen wat niet de bedoeling was?
Heeel verhaal en ik hoop genoeg info om mijn ancistrus te kunnen beoordelen
Deze bak gaat het om hij is nog beetje leeg verwacht de week nog een grote wortel kienhout en een achtergrond.
Echter heb ik alles ook omhoog gehad tijden de zoektocht naar de vermiste panda 🤔❓❔❓❔
Heb een 2 tal bijna zekers dames ..ze zijn immers al rond een jaar
En heb 3 albinos van de zelfde kweek waarvan 2 in een andere bak met wel duidelijk een beginnend gewei.
Nou hebben de 2 dames enige tijd het rijk voor zich eigen gehad.
Ik heb de bak netjes 4 weken laten lopen voor ik ze erin heb gezet.
Heb vande week een heel deel van mijn gewenste bestand aangeschaft.
En nou ziet ze er zo uit
( excuses voor dekwaliteit van de foto)
Het nieuwe bestand bestaad uit 5 kardinaal tertra, 5 panda corydoras, en een koppel pauwoog grondel
Helaas de vrouw van de grondel al overleden 😔
En heb ok nog 4 pandas in de bak nummer 5 is spoorloos.(heb heel de bak afgezocht na lichaam ma niks tegengekomen)🤔
Al 2 dagen besturdeer ik de bak heel nauwlettend...ben werkeloos dus heb niet veel beters te doen 😅
Nou een stukje over waar uk ze gehaald heb..
Deze jongen was erg vriendelijk maar zijn kweek stelling zag er niet bepaald gezond uit..
Ik ben nieuw in de hobby's nou bijna een jaar😁🥳
Maar nog niet bekend met kweek stellingen..al zag het water heeel troebel geel met flinke vlokken.
Het waren 8 baken geloof ik die achter behoorlijk wat spullen in de schuur stonden.
Ook de geur was beetje "fishy" te noemen.
Ik heb ze toch mee genomen want heb lang op vooral de pandas zitten wachten 🥰
En in gedachten deze vriendjes uit het voor mij niet gezond oogende kweek senario te redden...
Maaar misschien toch iets mee genomen wat niet de bedoeling was?
Heeel verhaal en ik hoop genoeg info om mijn ancistrus te kunnen beoordelen
Deze bak gaat het om hij is nog beetje leeg verwacht de week nog een grote wortel kienhout en een achtergrond.
Echter heb ik alles ook omhoog gehad tijden de zoektocht naar de vermiste panda 🤔❓❔❓❔