Anders kan het ook.


Kijk eheimpowerhead, niks aan toetevoegen hier en moet niet in die moreskop laten toetreden dat het zooitje hier electrocutaties aan ga l****n
Ik heb er wel iets aan toe te voegen.. namelijk dat je nu een product dat ontwikkeld en getest is voor onderwater gebruik vergelijkt een product dat daar niet voor bedoeld is. Appels en peren
 
En parels voor de
Of ga eheim raadplegen
Het ging hier niet om.
 
Wtf soms, ofja vaak volg ik je niet helemaal.. wil je dat ding als intern filter laten draaien op die modderpoel?
Zou gelijk even pootje baden, je word echt niet geelectrocuteerd ik zweer het hoor!
Klopt.
Je wordt inderdaad niet geëlektrocuteerd.
Alles is volledig ingegoten in resin.
Komt geen druppel bij.
 
Klopt.
Je wordt inderdaad niet geëlektrocuteerd.
Alles is volledig ingegoten in resin.
Komt geen druppel bij.
Kijk dit is een antwoord waar ik wat mee kan. Ik moet deze week de kop van mijn pro 3 open maken ben benieuwd of je gelijk hebt.
 
Ik heb dezelfde.
Dus ik denk het wel.🙂
Heeft jaren dienst gedaan als filter voor mijn buitenbak .
In weer en wind.

De enige zorg die ik had was of de stekker in het verlengsnoer wel droog bleef.
De pomp had nergens last van.
 
Ik heb geloof ik door de zenuwen die pot uit me handen laten vallen, diepe snee onder me voet door zo,n keramisch pijpje
@Edwin68 .
Ik zou je aanraden om even naar een dokter/huisartsenpost te gaan zodat de wond ontsmet kan worden en niet ontsteekt

En ga eerst ook eens voor jezelf wat beter zorgen. Zoals jij leeft moet je niet willen.
 
Klopt.
Je wordt inderdaad niet geëlektrocuteerd.
Alles is volledig ingegoten in resin.
Komt geen druppel bij.
Klopt.
Je wordt inderdaad niet geëlektrocuteerd.
Alles is volledig ingegoten in resin.
Komt geen druppel bij.
In het kop omhulsel is in elk filter geseald zoals ik in mijn eerdere post al aangaf. Maar dat is bedoeld voor lekwater dat mogelijk op het filter terecht komt. Bovendien is het gesealde deel beschermt door de kunststof kap. Maar in een bak én onder water en mogelijk zonder het omhulsel is het mogelijk dat je de gesealde laag onbedoeld beschadigd met allen gevolgen van dien. Het blijft daarom zaak om zeer voorzichtig te zijn. Zelf zou ik het beslist niet aanraden.
 
Ik heb dezelfde.
Dus ik denk het wel.🙂
Heeft jaren dienst gedaan als filter voor mijn buitenbak .
In weer en wind.

De enige zorg die ik had was of de stekker in het verlengsnoer wel droog bleef.
De pomp had nergens last van.
De pro3 raad ik al niet aan om onderwater te gebruiken ;) een deel zit inderdaad in hars. Maar een ander deel elektronica niet! En ik zag via de kabel binnen in de kop dat het ook niet gesealed zit.
 

Bijlagen

  • 20220913_203131.jpg
    20220913_203131.jpg
    142.8 KB · Weergaven: 45
  • 20220913_203141.jpg
    20220913_203141.jpg
    146.1 KB · Weergaven: 44
Eigenlijk zegt de naam het al duidelijk. Binnenfilter......Buitenfilter.

Ook al staat er op de pompkop ipx8 wil niet zeggen dat het gecertificeerd als waterdicht met dien verstande dat het heel lang onder water kan.

*Edit*
Even ter informatie - off-topic - een beetje.

Een Samsung Galaxy Xcover (1, 2 en 3 meen ik ook) waren gecertificeerd waterdicht. Je kon er een tijdje mee onder water zwemmen. Maar omdat de zwakke plekken was de stroom connectie met een klepje. Dit bleef na verloop van tijd bij herhaald openen niet meer goed gesloten.

De opvolger, de Samsung Galaxy Xcover 4 had de afdichting binnen in de telefoon zitten en dat maakte de telefoon veel beter waterdicht.
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan