Aphyosemion striatum eitjes


Nee dit zijn Poropanchax brichardy's. Zo zie je maar dat al die kleintjes op elkaar lijken maar ook weer niet.


Groetjes John.
 
  • Leuk
Waarderingen: DAFW
Op dit moment 4 fry van de ogoense met nog 2 goede eitjes zichtbaar en 1 eitje wat aan het uitkomen was. (ik heb ze waarschijnlijk toch te snel opgegoten:oops:
)

Alle 4 eten goed en hebben bijna constant een oranje buik dus dat geeft goede hoop.

Met de eitjes in de killi 'broedmachine' gaat het ook goed. Er voor gekozen om de temperatuur op de 26 graden te houden(even de temperatuur van de vindplaats opgezocht) en dit blijft mooi stabiel. Sinds een week ook geen slechte eitjes meer gevonden dus met een beetje geluk heb ik straks meerdere koppeltjes zodat ik hier verder mee kan kweken.
 
Hoeveel tellen jullie er?:D
IMG_20190608_133020.jpg
 
11?
Mooie opbrengst!
 
  • Leuk
Waarderingen: DAFW

Helaas dat is niet goed :D , je zit wel in de buurt.
Totaal zijn het er 26, dus inderdaad een hele goede opbrengst
 
Kijk uit met de hoge temperatuur voor je het weet heb je te veel mannen
Wel een geweldig resultaat zo he

Groetjes John.
 
  • Leuk
Waarderingen: DAFW
Hele tijd geleden dat ik hier een update heb geplaatst.
Ze zijn ondertussen flink gegroeid zoals te zien is op de foto.
IMG_20191106_220814.jpg
 
Zo dat is snel gegaan!
Het kan aan de foto liggen maar ik mis de gele vinnen. Is dit een foto van Ogoense?

Groetjes John.
 
Ik was in de war omdat je topic aphyosemion striatum eitjes heet.
Ging ervan uit dat het een foto van striatum zou zijn, dan mis ik iig de gele vinnen.

John.
 
aphyosemion striatum eitjes heet.
Hahaha ja dat snap ik, het topic zou ondertussen beter een andere naam kunnen krijgen.
Die heb ik nog steeds dus zal daar zo eens een foto van maken. Al kan de ogoense volgens mij ook wel gele tinten hebben.
 

Terug
Bovenaan