Wat is er nieuw

Aqualantis Fusion 70 van Jan Fokke

Ben je nou met de Pro Clean je trapje aan het schoonmaken:S 😉. Welk merk ijkvloeistof heb je daar Jan want dat zijn tenminste niet van die kleine flesjes zoals je vaak kan kopen.

Ben je nou met de Pro Clean je trapje aan het schoonmaken:S 😉. Welk merk ijkvloeistof heb je daar Jan want dat zijn tenminste niet van die kleine flesjes zoals je vaak kan kopen.
merk weet ik niet maar op bol.com gekocht. Was ook opzoek naar groter formaat.

volgens mij is mijn electrode niet heel erg goed meer. Kon hem niet meer goed krijgen op de ph4 bij calibreren. Vandaag hem eerst maar eens een uurtje ongeveer in de reinigings vloeistof laten zitten kijken of dit wat verschil gaat maken. Maar heb gister ook al andere besteld nu maar een hervulbare gedaan.

Hoe oud is hij nu? De Aqua Noa van mij was 15 maanden en die heb ik nu vervangen voor de electrode die bij de set zat standaard.

die van mij was ongeveer een half jaar oud dacht ik

Nou dat is niet oud en normaliter moet die nog wel goed werken volgens mij.

Ja duur geintje als die nu al kaduuk is zeg. Maar ja de hobby kost geld 😉

Screenshot_20210103-113638_Aquarium Note.jpg

Zeer stabiele waardes , nu nog foto's van je aquarium 😉

zal straks wel een paar maken
nu eerst bezig met waterwissel

Je elektrode houder hangt ondersteboven.

Die ronde schijf moet onderop. Dat geeft schaduw aan de elektrode.
Minder algen op de punt.

Heeft iemand nog een leuke sugestie voor een plant die ik voor de valesneria in de plaats kan zetten die niet zo woekerd

Je stricta's achteruit en lobelia cardinalis mini ervoor plaatsen hoogte 5 a15 cm

Pogostemon stellatus Octopus misschien. Weet niet hou mooi hij combineert met de plant voor de vallisneria.

Pogostemon stellatus Octopus misschien. Weet niet hou mooi hij combineert met de plant voor de vallisneria.
voor de valesneria wel denk ik staat een rode lotes en een crypto. Maar naast de valesneria staat Myriophyllum mattogrossense dus dan denk dat het te veel op elkaar lijkt

Lekker groen Jan en ik neem aan dat de poes de eendenkroos heeft uitgevangen voor je :DD 😉

mijn float switch vsn mijn osmose apparaat is denk kapot. Want hjj wordt niet meer automatisch uitgeschakeld en dus natte voeten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan