Ben je nou met de Pro Clean je trapje aan het schoonmaken
😉. Welk merk ijkvloeistof heb je daar Jan want dat zijn tenminste niet van die kleine flesjes zoals je vaak kan kopen.

merk weet ik niet maar op bol.com gekocht. Was ook opzoek naar groter formaat.Ben je nou met de Pro Clean je trapje aan het schoonmaken😉. Welk merk ijkvloeistof heb je daar Jan want dat zijn tenminste niet van die kleine flesjes zoals je vaak kan kopen.
ja naar mijn weten ookNou dat is niet oud en normaliter moet die nog wel goed werken volgens mij.
ja kloptJa duur geintje als die nu al kaduuk is zeg. Maar ja de hobby kost geld 😉
Een waterwissel verslag is ook mooi hoorzal straks wel een paar maken
nu eerst bezig met waterwissel
Ik denk dat deze het goed zal doen en ik heb hem ook gehad. Makkelijke snelgroeier.Pogostemon stellatus Octopus misschien. Weet niet hou mooi hij combineert met de plant voor de vallisneria.
voor de valesneria wel denk ik staat een rode lotes en een crypto. Maar naast de valesneria staat Myriophyllum mattogrossense dus dan denk dat het te veel op elkaar lijktPogostemon stellatus Octopus misschien. Weet niet hou mooi hij combineert met de plant voor de vallisneria.
Daar doelde ik idd op.Maar naast de valesneria staat Myriophyllum mattogrossense dus dan denk dat het te veel op elkaar lijkt
haha nee jammer genoeg nietLekker groen Jan en ik neem aan dat de poes de eendenkroos heeft uitgevangen voor je😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.