Wat is er nieuw

Aqualife 180*60*70 LBH Leisteen van cemedia

Ziet er mooi uit

Je kan proberen het hout op een stuk leisteen te lijmen in de stand die jij wil. Dat stuk leisteen werk je dan vervolgens weg in de bodem.

Je kan proberen het hout op een stuk leisteen te lijmen in de stand die jij wil. Dat stuk leisteen werk je dan vervolgens weg in de bodem.
Bedankt voor de tip. Voor nu ligt het stuk in de tuin 😀

Ze verwachten wel wat neerslag maar toch weer niet zoveel dat het in de tuin inwatert Coen :DD ;))
Zelf legde ik er vaak een stuk panty met wat grind op.
ik had er een dikke steen in liggen (zit een gat aan de bovenkant). Maar dat hielp net niet voldoende helaas.

Mooie bak Coen zo, vooral dat dikke hout rechts met links ruimte kan mij bekoren. Ga je nog meer planten toevoegen of houd je hem bewust wat open zo?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk Coen haha, shit. Sorry, kan het ook niet meer bewerken 🙁

Coen met de c van Cemedia 😀 haha.
Ik wil dat stuk nog wat aandikken naar links (het open stuk). Beplanting vooral wat hoger, maar niet veel meer naar voren.

Je kan je vast niet voorstellen hoe gelukkig je me nu maakt want ik was al bang dat ik je naam jaren verkeerd had geschreven :DD :DD

2 nieuwe stukken hout tegengekomen toen ik de co2 fles liet vullen.. links achter bij de filteruitlaat en t stuk op de bodem. Beide zijn nog even aan het inwateren. Als dat gedaan is maar even kijken of ik de bak wat ga rescapen. Het lange stuk ligt me nu iets te veel in het midden.

Bijlagen

• image3 (1).jpeg
    image3 (1).jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 55
  • image1 (4).jpeg
    image1 (4).jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 34
  • image2 (1).jpeg
    image2 (1).jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 55
  • image0 (4).jpeg
    image0 (4).jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 53
Staat wel veel in het midden idd. , ik zou het hout meer naar rechts verplaatsen (zeker een kastdeur breedte) als het mijn bak was...
Trouwens wel jaloers hoor op zo'n grote bak en de mogelijkheden die dit bied !

Staat wel veel in het midden idd. , ik zou het hout meer naar rechts verplaatsen (zeker een kastdeur breedte) als het mijn bak was...
Trouwens wel jaloers hoor op zo'n grote bak en de mogelijkheden die dit bied !
Klopt. Er stond voorheen een stuk hout rechts. Dat heb ik er uitgehaald. Maar nog niet de moeite genomen de resterende stukken te verschuiven. Als dit is ingewaterd haal ik denk ik alles er even uit om het op de juiste manier te positioneren. Dan kan ik daarna kijken hoe ik de beplanting terug zet.

Voor nu even geduld. Uiteindelijk wil ik links achter waar nu dus 1 stuk staat ook nog wat uitbreiden met een groter stuk, net als rechts.

Oei, vette stukken hout zeg! Dat lange stuk diagonaal leggen vanuit de hoek geeft vast ook een mooi effect 🙂

Weer een beetje aan de knutsel geweest hout iets meer naar rechts verplaatst en wat stukken van rechts naar links.

Niet ontevreden, ook niet tevreden..

Tips zijn altijd welkom 🙂

Bijlagen

• IMG_2248.jpeg
    IMG_2248.jpeg
  • IMG_2247.jpeg
    IMG_2247.jpeg
  • IMG_2249.jpeg
    IMG_2249.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 56
Heel mooi, is dit met avond/nacht-verlichting aan?

Heel mooi, is dit met avond/nacht-verlichting aan?
Klopt. Tussen 8 en kwart voor 10 komt er wat blauw in en dimt het wit. Om kwart voor 10 is blauw ook uit.

Beste stukken hout Coen! Aangezien je om tips vraagt, heb je al geprobeerd om dat grote stuk hout rechts om te draaien en dan schuin naar het midden toe te laten lopen? weet niet of het mogelijk is hoor, maar dat is wat ik zou proberen 🙂

Zo iets als dit, maar dan de andere kant op?

Bijlagen

• IMG_2272.png
    IMG_2272.png
    1.1 MB · Weergaven: 31
Zelf zou ik proberen om het deel in het midden, dus het uiteinde, wat omhoog te krijgen.

Eh, deze foto is van dec ergens afgelopen jaar 😀

Ben weer wat aan het rommelen geweest. Binnenkort komt er nieuw Manzanita hout (hout helemaal links) binnen bij Azaqua. Als het goed is krijg ik een belletje voor het online komt, dus dan heb ik eerste keus.
De bedoeling is het wat aan te vullen zodat het links voller wordt als een oever met wortels. Rechts is nog wat open. Denk dat ik dat eerst zo ga laten 🙂 verder wel content met de huidige inrichting🙂

Bijlagen

• IMG_2307.jpeg
    IMG_2307.jpeg
    2 MB · Weergaven: 35
  • IMG_2306.jpeg
    IMG_2306.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 35
  • IMG_2305.jpeg
    IMG_2305.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 34
wat is het visbestand op dit moment is er iets verandert?

wat is het visbestand op dit moment is er iets verandert?
Geen recente veranderingen.

8 rio nanay manen, 5 heckelli, 2 Krobia.
Een stuk of 60 zwarte fantomen, 9 Cory’s en 5 l129.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan