Leuk gedaan zo Coen.
Bedankt voor de tip. Voor nu ligt het stuk in de tuin 😀Je kan proberen het hout op een stuk leisteen te lijmen in de stand die jij wil. Dat stuk leisteen werk je dan vervolgens weg in de bodem.
Ze verwachten wel wat neerslag maar toch weer niet zoveel dat het in de tuin inwatert CoenVoor nu ligt het stuk in de tuin
ik had er een dikke steen in liggen (zit een gat aan de bovenkant). Maar dat hielp net niet voldoende helaas.Ze verwachten wel wat neerslag maar toch weer niet zoveel dat het in de tuin inwatert Coen![]()
Zelf legde ik er vaak een stuk panty met wat grind op.
Ik ga me opeens afvragen of het Koen of Coen is

Zover ik zie heb je het goed geschreven hoor (ja niet in mn quote natuurlijk)Ik denk Coen haha, shit. Sorry, kan het ook niet meer bewerken 🙁

Klopt. Er stond voorheen een stuk hout rechts. Dat heb ik er uitgehaald. Maar nog niet de moeite genomen de resterende stukken te verschuiven. Als dit is ingewaterd haal ik denk ik alles er even uit om het op de juiste manier te positioneren. Dan kan ik daarna kijken hoe ik de beplanting terug zet.Staat wel veel in het midden idd. , ik zou het hout meer naar rechts verplaatsen (zeker een kastdeur breedte) als het mijn bak was...
Trouwens wel jaloers hoor op zo'n grote bak en de mogelijkheden die dit bied !
Klopt. Tussen 8 en kwart voor 10 komt er wat blauw in en dimt het wit. Om kwart voor 10 is blauw ook uit.Heel mooi, is dit met avond/nacht-verlichting aan?
Ja, zo zatk ook te denken. Vanuit de rechterhoek dan van onder naar boven, zodat die punt een beetje rechts van midden uitkomt.Zelf zou ik proberen om het deel in het midden, dus het uiteinde, wat omhoog te krijgen.
Ja zoiets zeg ik dan maar dan het wat omhoog werken dus je kan opnieuw beginnenZo iets als dit, maar dan de andere kant op?

Geen recente veranderingen.wat is het visbestand op dit moment is er iets verandert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.