Aquarium Juwel RIO 240 Gezelschap van Jos (Leyolm)


. Zo'n kit staat nog op mijn lijstje.

In dat geval zou ik eens kijken voor een koffer van Colombo omdat lekker voordelig is en bij Bol.com ook nog eens zonder porto.
 
Ok, nog steeds super druk met nieuwe baan maar vorige week mijn eerste vissen gekocht. Vijf female betta's! Even wat foto's voor update.
IMG_1817.JPGIMG_1821.JPGIMG_1815.JPGIMG_1816.JPGIMG_1818.JPGIMG_1820.JPGIMG_1819.JPG


IMG_1821.JPG
IMG_1821.JPG
276853
 
Mooie visjes maar is de bak niet veel te open voor 5 (mogelijk) kibbelende vrouwen, ze hebben wel de ruimte dat scheelt dan wel weer.
 
Gaat super. Waarschijnlijk juist door alle ruimte. Eerste dag was beetje onderzoeken. Tweede en derde uitmaken wie welke rangorde had. Nu is het gewoon goed. Merk dat ze naast de planten ook heel veel onder de stenen zitten. Grappig ook om te zien dat ze allemaal een eigen slaapplek/ territorium hebben. Een slaapt in het schip, haha.
 
Sluit me bij patrick aan, wat meer schuilplaatsen gaan ze zeker waarderen. Dat het nu even rustig is, wil niet zeggen dat dit zo blijft. Je bent er niet 24/7 bij en kans dat er 1 telkens de pisang is is groot aanwezig, die moet zich dan toch echt ergens kunnen verstoppen met voldoende brekers in de zichtlijnen. Wel mooie vissen, nog van plan er een man bij toe te voegen of blijft het bij de dames?
 

Terug
Bovenaan