Aquarium van LaLizzerd (Vision 260) (1 Viewer)

TS
LaLizzerd

LaLizzerd

Well-known member
Lid geworden
18 jan 2020
Leeftijd
30
Een nieuwe school visjes erbij. 18 gele fantoomzalmpjes (Hyphessobrycon Roseus) Ik heb er drie gratis bij gekregen want ik vroeg om 15. Niet erg, aquarium is groot genoeg voor ze ^^

Gelijk na het toevoegen begonnen ze de bak te verkennen. Binnen 10 minuten waren ze eten aan het zoeken (knabbelen aan de slakjes op de ruit en langs zwevende deeltjes proeven). Binnen 15 minuten aten ze al! Dat ging bij de Otocinclus en de corydoras toch even anders. Inmiddels lijken ze ook al op kleur :DD

Morgen eens tubifex proberen, vinden de cory's ook erg lekker (zelfs de Oto's knabbelen daaraan).

Bijlagen

TS
LaLizzerd

LaLizzerd

Well-known member
Lid geworden
18 jan 2020
Leeftijd
30
Vandaag wat onderhoud aan de planten gedaan. Rechts heb ik wat cryptocorynes eruit gehaald en de Ludwigia repens aan de linkerkant heb ik verplaats naar rechts :)
Cryptocorynes hadden al enorme wortels. Zet ze denk ik maar op marktplaats..

Het aquarium oogt veel rustiger naar mijn idee.. Links kwam ook te weinig licht op de bodem (door de Ludwigia). Hopelijk gaan mijn bodemkruipers het wat beter doen.

Bijlagen

TS
LaLizzerd

LaLizzerd

Well-known member
Lid geworden
18 jan 2020
Leeftijd
30
Ziet er goed uit! Laat je de lotus kort of juist wel doorgroeien? Gezien je andere drijvers
Ik denk wel dat ik een aantal bladeren de hoogte in wil. Dan kunnen andere drijvers mogelijk weer weg of naar de andere kant :)
Of ik probeer het beide (weet niet of dat kan). Een aantal bladeren de lucht in en de rest wat compacter.

Hoogheid

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
1 mrt 2018
Leeftijd
30
Woaw, dat is hard gegaan ineens inderdaad! Ik dacht lotus planten kunnen gaan bloeien als ze het oppervlakte bereiken. Ik ben erg benieuwd hoor, ziet er echt heel erg goed uit! :daisy:

Users Who Are Viewing This Onderwerp (Users: 0, Guests: 1)

Bovenaan