Wat is er nieuw

Aquascape 60cm van Fozzy.

Vanmiddag naar Almelo geweest voor een schooltje Boraras Brigittae, zwemmen er 15 in deze onderwatertuin. De planten knallen eruit qua rode kleur.
Nu maar een tijd niets meer toevoegen. Ze staan er nog niet echt scherp en op hun mooiste op, moeten nog tot rust komen natuurlijk.
IMG_8969.jpeg
IMG_8970.jpeg
IMG_8971.jpeg

Ze staan er nog niet echt scherp en op hun mooiste op, moeten nog tot rust komen natuurlijk.
Als die Boraras zich laten zien dan laat je het maar weten want ik zie niks op de foto ;))

Als die Boraras zich laten zien dan laat je het maar weten want ik zie niks op de foto ;))
Wilde eerst een Blue Phantom meenemen, maar dit leek me beter als scholenvis.

Ik heb ze ook gehad in een 60 liter en het zijn mooie visjes als ze op kleur zijn.

Hmm, daar zijn ze nog wel verkrijgbaar?

Dat ziet er goed uit Albert. Die rode plant is ook wel heel erg mooi. Leuke visjes met de vuurgarnaaltjes. Je bent goed op weg!
Zo'n filmpje als een paar dagen terug zegt toch veel meer dan een paar foto's.

Bezig geweest met snoeiwerk, en nee ik ben er nog lang geen expert in onderwater tuinieren. Maar wie weet komt dat nog eens.
Toppen terug gezet. En dan vooral de rode plant. De overige heb ik nog even met rust gelaten.
IMG_0312.jpeg

Heel mooi op weg zo Albert. Mooie gradatie vuurgarnalen en leuk schooltje Boraras 👌.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan