Wat is er nieuw

Aquascape 60cm van Fozzy.

Vanmiddag naar Almelo geweest voor een schooltje Boraras Brigittae, zwemmen er 15 in deze onderwatertuin. De planten knallen eruit qua rode kleur.
Nu maar een tijd niets meer toevoegen. Ze staan er nog niet echt scherp en op hun mooiste op, moeten nog tot rust komen natuurlijk.
IMG_8969.jpeg
IMG_8970.jpeg
IMG_8971.jpeg

Dat ziet er goed uit Albert. Die rode plant is ook wel heel erg mooi. Leuke visjes met de vuurgarnaaltjes. Je bent goed op weg!
Zo'n filmpje als een paar dagen terug zegt toch veel meer dan een paar foto's.

Heel mooi op weg zo Albert. Mooie gradatie vuurgarnalen en leuk schooltje Boraras 👌.

Nou, het aquascape gebeuren zit niet in mn vingers, zelfs niet met een goede soil enzo. Enorme blauwalg en hardnekkige bruinalg die niet opzouten wil. Ondanks het op orde hebben van nitraat en fosfaat.
Aquascapen doe je niet zomaar ff kom ik achter, verlies nemen en weer doorgaan.

Dus hier gast de botte bijl doorheen en ik ga hem omgooien naar een compleet andere richting, dat zal dan wel een nieuw album worden.
Druk bezig met inlezen en YT filmpjes bekijken, nee geen zout in elk geval.

Nou, het aquascape gebeuren zit niet in mn vingers, zelfs niet met een goede soil enzo. Enorme blauwalg en hardnekkige bruinalg die niet opzouten wil. Ondanks het op orde hebben van nitraat en fosfaat.
Aquascapen doe je niet zomaar ff kom ik achter, verlies nemen en weer doorgaan.

Dus hier gast de botte bijl doorheen en ik ga hem omgooien naar een compleet andere richting, dat zal dan wel een nieuw album worden.
Druk bezig met inlezen en YT filmpjes bekijken, nee geen zout in elk geval.
Wat is dat jammer Albert, had je je toch zo op verheugd!
Soms is het gissen waardoor het fout loopt. Die bruinalg nog daar aan toe, maar blauwalg grrrrr. Ik kan me goed voorstellen dat de lol er zo snel af is. Ook erg jammer van de investeringen die je gedaan hebt. Niet alleen financieel maar ook de energie die je erin gestoken hebt.

Ik zeg wel eens dat ik bakken dom geluk heb gehad. Op hardnekkige bruinalg, zachte groene "stof" algen en een hardnekkige kaamlaag is mij veel grote ellende bespaard gebleven door de jaren heen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan