Aquatlantis fusion 100 gezelschapsaquarium (dolle ancistrus)


@Killerfish ik wil jouw topic niet volspammen maar scherper dan dit krijg ik de rathbunis niet op de foto ;)

20170724_223759.jpg
 
Ziet er nog steeds mooi uit! Wat is de plant rechts van het midden?
 
Ik denk dat je de aponogeton ulvaceus bedoeld ;)
 
Het is idd een zeer mooie plant die lijkt op cabomba maar veel steviger is en althans bij mij zeer goed groeit, om de 2 weken moet ik deze plant toch serieus terugsnoeien ;)
 
IMG_20171112_181421.jpg
IMG_20171126_171412.jpg
IMG_20171126_171611.jpg
IMG_20171126_171616.jpg
IMG_20171126_171620.jpg

Nog eens een update, met even de spotlights op de Goudvis die hier even overwintert. In het voorjaar gaat deze terug de vijver in, maar had nog niet eens de grootte van een dwergrasbora toen hij in het aquarium terecht kwam. Het aquarium leek me veiliger voor hem dan een vijver vol hongerige kois ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi aquarium. Het hoornblad er uitgehaald?
Op de foto ziet het er beter uit , zo zonder hoornblad, maar dat is mijn mening
 
Bedankt beide
@Albert.K als je goed kijkt zie je dat er achter de aponogeton nog steeds een klein bosje hoornblad staat, alleen niet meer zo prominent aanwezig , maar weggooien doe ik het toch niet, het is een redelijk houdbare plant en zo zijn er niet zo beestig veel als je geen CO2 gebruikt ;)
 
Prima, ik vind het er gewoon mooi uitzien dat straatje tussen de keien naar de donkere achtergrond.
 
Bedankt, wat dat betreft heb je gelijk de achtergrond was niet meer echt zichtbaar door het weelderig groeiende hoornblad. Nu is het idee van het pad idd terug meer zoals ik in het begin voor ogen had ;)
 

Terug
Bovenaan