Moordenaars zijn het😀😀😉
Hi Marcel, schitterende bak!
Groeten Ben
Inderdaad, wederom prachtig, wat me nu erg aanspreekt is dat alle beplanting lijkt te zweven, gaaf en een beetje surrealistisch gezicht ;-). En bedankt voor het planten lijstje, ik ga ik binnenkort eens even uitpluizen, maar inderdaad eerst verhuizen en kijken hoe ik mijn 60cm bak levend over krijg.
Groetjes!
Je bak ziet er weer verzorgd en fris uit hoor
Ben, bedankt voor het compliment. Het doel van dit topic is al vele keren behaald, namelijk het inspireren van mede aquarianen. Dus daar ben ik dan ook heel blij mee.
Ik zal even mijn laatste foto erbij plaatsen.
Bekijk bijlage 16955
De achterwand is van juwel. En wel het type stone granite. En is inmiddels wat begroeid met een rood bruine algensoort.
Het planten bestand.
Links achter: Nymphoïdes sp. Taiwan
Links voor: Lobelia Cardinalis
Op het hout: Microsorium pteropus en Vesicularia dubyana
Midden voor: Nymphaea zenkeri red
Midden achter: Echinodorus 'Paul Kloecker'
Midden achter rechts: Hydrocleys Nymphoïdes
Midden voor rechts: Echinodorus 'diamond red'
Rechts voor vooraan: Monosolenium tenerum
Rechts voor (moeilijk te zien): Nymphaea zenkeri green
Rechts achter: Hydrocotyle leucocephala, dit wordt deze week: Cardamine lyrata
Zo nu weet ik ook gelijk weer wat waar staat.
Ik wens je veel succes met verhuizen. En ik ben heel benieuwd naar je aankomende foto topic over een nieuwe bak.
Of is dit de bak van de buurman misschien😀😀
Speciaal voor John
Ik kan John alleen maar bijtreden hierin . De bak staat er heel prachtig bij .Maar ik zei al dat de bak er mooi bijstaat en dat kun je nu duidelijk zien
Stiekem positief jaloers erop , maar we gaan ook die richting uit gaan in de toekomstIk geniet er ook volop van. Vooral nu ik hele dagen thuis ben.
Mooi weer! Co2 eitje is ook goed op kleur😀 Wat is je bpm op dit moment?
Mooi die Lotussen zo en je garnalen zijn ook mooi van kleur
Prachtig werk!
Staat op 95bpm dat is erg hoog voor mijn bak. En het ei is maar net groen.
Ben vandaag met een experiment begonnen. Eens kijken wat dat opleverd?
Experiment?😀
Maar 95 bpm?? Hoeveel liter is jouw bak dan?
300 liter. CO2 gaat inline door de filter, dus 100% oplossing. Maar ik ben van 70 naar 95bpm gegaan en het ei werd steeds minder groen.
Experiment kan ik nog niets over zeggen. Anders snijd ik mijzelf misschien in de vinger.
Ik heb die inline ook, maar toch zit ik met 140 als ik het goed heb op een lichtgroen ei en mijn bak is 180L?
Maar hoe kan dat nu als je meer co2 toevoegd?
Ja dat vraag ik mij dus af.......
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.