Zal binnenkort eens naar Rijssen gaan om de bakken real life te zien.
Heb je plaats ? Gelukkig ik niet of ik had een bak mee vandaag! 😛Zal binnenkort eens naar Rijssen gaan om de bakken real life te zien.
Heb je plaats ? Gelukkig ik niet of ik had een bak mee vandaag! 😛
Ben ook door Biljoenblik aangestoken met het fusion 120x50 virus hahaah.
Bak nu 4 weken aan het indraaien en helemaal verliefd erop, hij doet het als een tierelier.
Echt een aanrader......
Wil een foto toevoegen maar weet niet hoe..
Nou Marcel, hier dan een poging voor de fotos te uploaden.
Zal er gelijk een paar geven van begin tot nu. Niet allemaal want dat word wel heel veel ineens...
Bekijk bijlage 12333 Bekijk bijlage 12334 Bekijk bijlage 12335 Bekijk bijlage 12336 Bekijk bijlage 12337 Bekijk bijlage 12338
Bekijk bijlage 12339 Bekijk bijlage 12340 Bekijk bijlage 12341
Nou Marcel, hier dan een poging voor de fotos te uploaden.
Zal er gelijk een paar geven van begin tot nu. Niet allemaal want dat word wel heel veel ineens...
Bekijk bijlage 12333 Bekijk bijlage 12334 Bekijk bijlage 12335 Bekijk bijlage 12336 Bekijk bijlage 12337 Bekijk bijlage 12338
Bekijk bijlage 12339 Bekijk bijlage 12340 Bekijk bijlage 12341
Dat is een mooi meubel zeg!
Die "zwevende" plaat, dat is persoonlijk, maar ik hoop wel dat deze goed ondersteund is.
Dat zie ik niet zo goed.
De planten gaan goed zo te zien.
Wat mooi!
en zeer verslavend..ahahaha
Hoi Marcel,mag ik vragen hoe lang jij doet met een co2 fles.Daar ik de zelfde bak heb,ben benieuwd naar de levensduur van jouw fles.
b.v.d. hans
Niet zo negatief, Marcel, het is best een mooie bak!Tja de bak was ook niet echt foto waardig
Wat staat je bak er weer prachtig bij Marcel!
Niet zo negatief, Marcel, het is best een mooie bak!
Geen ge ja maar!Ja, maar. We zijn nu 2 weken verder😀
ohh die ancistrus pracht vis
bak ziet er toch ook mooi uit Marcel en wordt vanzelf nog mooier
en dat gevalletje snoeien tja ze zeggen wel eens wat je boven ziet zit er twee keer onder bij planten
heb je dat ook weer eens gezien 😀
Staat er weer mooi op Marcel en de volgende keer niet naar de wederhelft luisteren hoor😀😀. Die doen net of ze er ook verstand van hebben😳😀😉
nou Marcel....staat er weer mooi en gezond bij hoor. Mijn bak heb ik ook bijna op de goede waardes en dan kunnen er ook vissen in. Had last van een hoog Kh en daardoor ook een hoge Ph. Ben over turf gaan filteren en heb 100 liter osmose toegediend.
Vraagje, was is dat voor plant met die lange stengels met die bladeren aan de operavlakte?
Hierbij ff een update van mijn bakje..
Bekijk bijlage 13944
Gr Ray
Zo, dat staat er keurig bij zeg!
Die plant is een Hydrocleys Nymphoides. Deze wordt hier op het forum aangeboden. Want is niet in de winkel te koop.
Oke, thks. Zoals je ziet heb ik ook zoiets in mijn bakkie maar die wil niet echt aanslaan en blaadjes worden doorzichtig en glazig.
Zal er eens achter aan gaan Marcel...dank je wel !!!!
Volgens mij heb jij de Nymphoides sp. Taiwan. Die staat bij mij links achter.
Voedingsbolletje erbij doet wonderen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.