Herstarter
Well-known member
Mooie bak hoor, met mooie techniek en mooie vissen, tja wat is er eigenlijk niet mooi?
Mooie plaatsjes weer Marcel
Mooie foto's laat je zien
Prachtig marcel !!!
Daar doe je het natuurlijk ook voor😉
Echter de tuin roept ook weer om aandacht. Dus moet mijn tijd weer gaan verdelen.
Wat een luxe probleem weer....
Op de een na laatste foto zie ik (en wel op meerdere foto's ook trouwens) dat er bij sommige planten op 1 plek een bellenstroom laat ontsnappen. Klopt dit?
Als je zo graag tuiniert dan hebben wij ook nog wel een tuin die je erbij mag doen hoor😀😉
Ik wil me nergens mee bemoeien en ik kan er naast zitten natuurlijk, maar ik denk dat de fotosynthese veel te snel is...Ja dat klopt. Dat doen de meeste planten aan het einde van de middag.
Ik wil me nergens mee bemoeien en ik kan er naast zitten natuurlijk, maar ik denk dat de fotosynthese veel te snel is...
Als planten op 1 plek een bellenstroom laat ontsnappen raken hun zuurstof niet snel genoeg kwijt waardoor er letterlijk en figuurlijk
celwanden knappen. Dat betekent onherstelbaar beschadigde planten en vrijkomen van glucose...
Zou een goede oplossing kunnen zijn
Ik was denk ik in de war en heb dit destijds gelezen:
http://www.denatuurinhuis.nl/wp/2013/09/29/assimilatie/
Ik heb het hier ook bij de moerasplanten vaak Marcel. Verder zie ik ook geen algen ontstaan en zal het wel niet zo n vaart lopen.
Prachtig. Ik ben ook voorzichtig aan t zoeken naar een grotere bak om over een paar maand aan te schaffen en als maanvisbak in te richten. Nu zit ik dus te dubben qua lengte hoogte. Eerste keuze zou een rio 300/400 zijn, maar die wirdt me toch meer af dan aan geraden. De lfs geeft me ook deze bakken als tip, en dan als 120 of 150 uitvoering.
Maar denk zelf dat deze die jij hebt wel voldoet. Kost ook al een aardige duit, zeker vergeleken met de Juwel Rio.
Kun je wel met je arm tot de bodem komen? 70 cm is een beste hoogte.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.