Y
yov
Guest
Je uitstroom word gesmoord naar 2 x 20mm he? Heb je mooi gelijke stroom aan elke uitgang? Ik heb nu 2x25mm en ik heb de indruk dat er enkel uit de eerste uitgang stroming komt. En dit is dan ook nog zeer beperkt!
Je uitstroom word gesmoord naar 2 x 20mm he? Heb je mooi gelijke stroom aan elke uitgang? Ik heb nu 2x25mm en ik heb de indruk dat er enkel uit de eerste uitgang stroming komt. En dit is dan ook nog zeer beperkt!
Wauw Marcel en die bijlzalm op foto 2 heeft wel een bizarre aura
Mooie foto s Marcel en hoe krijg je die Lotus zo mooi kort?
..... dat gespuis wat is dat voor een beestje maar mazzel dat je het snoei afval eerst in een tijlltje doet zeg😀
mooi vissen bestand ook heb hier een huisgenote die helemaal weg is van je school kardinaalterras prachtig
groet
jaap
Hallo Marcel. Ik heb me net gemeld op dit forum met mijn huidige bak, een Trofis Ancistrus 1000D, afmeting 100x40x65. Maar nu heb ik besteld de Aquatlantis Fusion 120x60x75 ofwel de special. Kan nog wel een poosje duren, maar.... dan heb ik ook wat. Jouw aquarium heeft mij geïnspireerd. Het technische gedeelte: ik ril al bij de gedachte. In elk geval wordt de achtergrond alvast aangebracht. Mvg Co
De uvc lamp blijft even een week uit. Dit om de migratie van nitrificerende bacterien niet te verstoren.
.
Laat jij de uvc altijd aanstaan dan ? En zoja wat is jou ervaing hier mee ..
Mvg
Mooi hoor die lotus als die compact groeit!
Wat heb je daar in het midden nu weggesnoeid trouwens? Lijkt wel een mosbal op een stok op de foto, maar dat is het vast niet 😛 Was dat een uitloper van een van de planten?
Erg mooi Marcel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.