Seabait
Well-known member
Ook al zo modern,hier in mijn kastje onder de bak is het net of de tijd heeft stilgestaan sinds 1980! 😉
Ook al zo modern,hier in mijn kastje onder de bak is het net of de tijd heeft stilgestaan sinds 1980! 😉
Ik snap dat niet want toen was John nog niet eens geboren in 1980😀😀
Ik vind de eerste lichtgroen en de onderste geelgroen😉
Ik vind de eerste lichtgroen en de onderste geelgroen😉
Kleurenblind denk ik😉Misschien last van kleurendoofheid?
😀😀😀
Kleurenblind denk ik😉
Het is alsof ik mijn opa hoor praten!Gelukkig, want kleurendoofheid is niet hoorbaar...
😉
Luister, laten we voor dat er praatjes over komen iets rechtzetten; ik ken jouw, ongetwijfeld aantrekkelijke, oma niet en heb er ook nooit contact mee gehad. Pfff, zo, dat is rechtgezet!Het is alsof ik mijn opa hoor praten!
Nou, mijn opa zou inmiddels 103 geweest zijn, dus ik denk inderdaad dat dat wel meevalt 😉
En mijn oma was niet erg aantrekkelijk, maar beiden waren stekeblind dus dan telt dat niet zo mee 😉
Erg mooi hoor en hoe krijg je van die mooie foto s. Dat lukt mij niet met de Huawei P10 lite.
Btw, op de ene onderste foto heeft een rood Lotusblad wat groen in zich (linker blad) en dat zie ik hier soms ook. Enig idee hoe dat kan?
WoW echt mooi! En zo helder joh. Kleurpracht!
Dat bevalt me wel wat ik zie Marcel en wat is de naam van de plant welke op het wateroppervlak al drijft ?
Ja. Dat viel mij ook op. Nu nog meer andere soorten uit Zuid Amerika svpDat is een Hydrocleys Nymphoides. Of HN genoemd.
Normaal niet in de handel verkrijgbaar. Wel hier via het forum.
En ik zag tot mijn verbazing dat APO hem ook heeft???!!!
Prachig Marcel! Die belletjes onder aan de lotusblaadjes heb ik hier ook altijd na een verversing!
Mag je zeer trots op zijn!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.