Tjee zeg, wat een jonge leden allemaal hier zeg als ik het zo lees😀. Eer jullie aan je pensioen toe zijn dan is de leeftijd verhoogd naar 82 volgens mij😀
"Ouwe poep hier" zoals we dan in militaire dienst zeiden als je bijna kon afzwaaien.Tjee zeg, wat een jonge leden allemaal hier zeg als ik het zo lees😀. Eer jullie aan je pensioen toe zijn dan is de leeftijd verhoogd naar 82 volgens mij😀
Het ultieme genieten van de hobby.Vanaf vandaag kan ik heerlijk relaxed naar mijn vissen kijken.
Bekijk bijlage 81962
De stoel heeft ook een uitklapbaar voetenbankje, en kan heerlijk achterover.
Bekijk bijlage 81961
"Ouwe poep hier" zoals we dan in militaire dienst zeiden als je bijna kon afzwaaien.
Met dat idee ga ik idd in pensioen tegemoet 😀Tjee zeg, wat een jonge leden allemaal hier zeg als ik het zo lees😀. Eer jullie aan je pensioen toe zijn dan is de leeftijd verhoogd naar 82 volgens mij😀
Hmmm....Ja in vergelijking met de rest vallen wij dar al wel zo n beetje onder😀
Jammer dat de burgermaatschappij geen FLO kent...."Ouwe poep hier" zoals we dan in militaire dienst zeiden als je bijna kon afzwaaien.
FLOJammer dat de burgermaatschappij geen FLO kent....
nou de stoel op zich wel alleen de kleur had beter zijn kleurcombi-natie van de zijn planten in zijn bak kunnen aanhoudenLeuke stoel Marcel .
Ik zou al blij zijn met de VUT. Maar die bestaat niet meer helaas.Jammer dat de burgermaatschappij geen FLO kent....
Ik zou al blij zijn met de VUT. Maar die bestaat niet meer helaas.
Leuke stoel Marcel .
Lekkere en mooie stoel! Wat meen mooi plekje om naar de bak te kijken!
Hoor doet leven, Marcel 😉 Ik denk eerder dat over 25 jaar de pensioenpotten leeg zijn.Ik hoop nog steeds dat over 25 jaar de regels weer veranderen. Er zijn dan teveel jonge werklozen, dus de ouderen moeten plaats maken. Dus misschien mag je dan met je 62 met pensioen......
Wil je wel mijn uS meter even terugbrengen Marcel😀😀
Ik zal hem de 18e meenemen. Met de purigen en de stromingspomp😛
De herfst zet zich nu echt in! Mooie kleuren in de tuin.
Even snel een pano gemaakt, voordat straks alles weg is.
Bekijk bijlage 82694
Vraag me af hoe zoiets uberhaupt goed kan werken zonder het te kunnen kalibreren...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.