De kraan ziet er goed gemonteerd uit hoor is John dat komen doen ? 😀
De kraan ziet er goed gemonteerd uit hoor is John dat komen doen ? 😀
Jammer dat je dit verklapt want nu krijg ik straks via de pb allemaal verzoeken om dat te komen doen😀.
Mooi gedaan Marcel en dat neemt niet weg dat ik een volgende keer je met alle plezier wil komen helpen hoor😉
Ik hoop dat je dan 2 tonnen besteld hebt , want als John moet komen helpen kun je best een reserve voorzien 😀Nou John, komt dat even goed uit. Heb je komend weekeind tijd? Want de waterton moet vervangen worden
Ik hoop dat je dan 2 tonnen besteld hebt , want als John moet komen helpen kun je best een reserve voorzien 😀
Mooie bak vind ik dit, zoveel kleuren groen in combinatie met het rode blad.
Enorm mooi!
Zet er erg gaaf uit!
Deze meneer C spreek ik nog wel even op de beurs natuurlijk😀😀
Je bak staat er weer prachtig bij Marcel
Prachtig hoor Marcel !!!
Staat er weel heel netjes bij en tevens keurig strak met de gevoelige sensor vast gelegt
Wat een fraaie bak zeg! Mooi ingericht en wat mij direct opvalt is dat het water super helder is.
Gr Robin
Strakke bak, mooie variatie van kleuren. Het rood en groen.
Ook mooie scherpe foto, zit het met mijn telefoon te bekijken.
Zitten er nu eitjes op de echinidorus ozelot?
Dat is een flinke snoeibeurt Marcel .
Bedoel je dat gratis voer Marcel of het korfje 😀
Gisteren een speeltje voor de vissen gekocht op vivarium.
Leuk dingetje Marcel en ik wist niet dat ze die ook verkochten op de beurs😉
Mooie plaatjes! Blijf me verbazen over je trichopterus tussen de leerii's 😉
Heel eerlijk? Ik zou het niet doen.
Ik ben zelf ook begonnen met een koppel en enkele weken dieren erbij gezet, er is constant gejaag. Mijn man is ernstig in de puberteit geloof ik want hij snauwt alles zo'n beetje weg, ik twijfel ook om de drie jonge dames weg te doen...
Een volgende maal dat ik een groep wil koop ik alles tegelijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.