Mooie plaatjes Marcel en welke vissen komen er in je vijver😀😀
Ik heb een paar koi’s op het oog.😛
Mooie plaatjes Marcel en welke vissen komen er in je vijver😀😀
Prachtig weer!
Je bak staat er super bij!
Mooi! En mansoor ook, leuk, dat heb ik ook in de tuin, mooi plantje!
Geweldige onderwaterwereld die je hebt gecreëerd!
Heel mooi! En harstikke helder!
Maar bijv. chinese danio's of levendbarenden zouden wel kunnen, en dan in de winter weer naar binnen halen😉
😀Ja en waar laat ik die vissen in de winter? In de koekenpan?
Ziet er meer uit als een tuinbadkuip🙂Nieuwe regenton van 520 liter.
Video is verwijderd?
Dat had de tuin vast wel nodig Marcel.
Ja, anders zeg je weer (net als vorig jaar) dat het gras een hooiveld is.
Hoe breng je dit aan op de achterwand? Gewoon met een plantenspuit? En kan dit geen kwaad als het in het water komt/hoe houdt je het uit het wster
Ah okay, tnx voor de uitleg!Op de een na laatste foto spuit ik het erop met een pasteur pipetje. Het loopt van boven naar beneden.
Je mag waterstofperoxide ook rechtstreeks in het water doseren.
100 ml 3% op 250 liter water. Kan gewoon.
Heb je een zuurstof tekort door stroom uitval oid. Dan kun je waterstofperoxide in je bak doen.
Je hebt de dosering aangepast op het restant water dat nog in je aquarium zat?Op de een na laatste foto spuit ik het erop met een pasteur pipetje. Het loopt van boven naar beneden.
Je mag waterstofperoxide ook rechtstreeks in het water doseren.
100 ml 3% op 250 liter water. Kan gewoon.
Heb je een zuurstof tekort door stroom uitval oid. Dan kun je waterstofperoxide in je bak doen.
Er zit een bruin/rode aanslag op. Het is de aanzet tot penseelalg
Ben je zeker van penseelalg want dat is vaak grijs/zwart dacht ik. Op zich maakt het ook niet uit zolang het maar helpt.
Je hebt de dosering aangepast op het restant water dat nog in je aquarium zat?
Niet dat er nog veel peroxide over is tegen de tijd het in het water komt Mja zou lullig zijn als je vissen schade oplopen aan hun kieuwen
Zijn citroengarnalen geworden 😀 😀De Vuurgarnalen zijn nu allemaal blond😀😀
Ahha, ook nog carbo gedoseerd toevallig?Nee, heb ik niet gedaan. Maar de peroxide reageerd gelijk. Dus eenmaal beneden is er weinig over. De vuurgarnalen zaten er direct onder. En hadden nergens last van.
Ahha, ook nog carbo gedoseerd toevallig?
Je weet mijn mening ondertussen over dat spul. Dat is vergif. Zal ik nooit gebruiken.
Heb je mijn krullen wel goed bekeken dan? Dat is niet te danken aan waterstofperoxide maar aan dagelijks 2 ml carbo😀😀😛
En dat verstand ook geloof ik.
Sssssst, niet iedereen hoeft te weten hoe ik zo geniaal ben geworden😛😛😀.
Oke, welke flapdrol heeft hem dit wijs gemaakt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.