Aquatlantis Fusion 120x50 van Biljoenblik


Vreemd toch (geen verwijt hoor). :(

Ik weet het ook niet. Ik ben denk ik niet goed met garnalen.
Of die cube is gewoon te klein. Met de vuurtjes ging het ook niet echt geweldig.
In de fusion gaan ze als gekken.

Wat zou er gebeuren als ik die gele in de fusion erbij gooi? Krijg je dan oranje??
 
Ik weet het ook niet. Ik ben denk ik niet goed met garnalen.
Of die cube is gewoon te klein. Met de vuurtjes ging het ook niet echt geweldig.
In de fusion gaan ze als gekken.

Wat zou er gebeuren als ik die gele in de fusion erbij gooi? Krijg je dan oranje??
Wat ik er over gelezen heb krijg je op den duur wildkleurtjes.
 
Ik kon niet kiezen.

DSC01512.JPG



DSC01513.JPG
 
Heel mooi!!

Ik weet het ook niet. Ik ben denk ik niet goed met garnalen.
Of die cube is gewoon te klein. Met de vuurtjes ging het ook niet echt geweldig.
In de fusion gaan ze als gekken.

Wat zou er gebeuren als ik die gele in de fusion erbij gooi? Krijg je dan oranje??

Wat ik er over gelezen heb krijg je op den duur wildkleurtjes.
Klopt:thumbs:

Ken iemand die heeft diamend blue, citroengarnaaltjes en vuurgafnaaltjes bij elkaar gedaan. Is nu het meest wildkleur en 1 groene:D
 
Nette bak,
En ik weet dat de naad in de achtergrond in het echt zal meevallen of niet te zien is, maar op de foto vindt ik het wat storend, (verder geen negatief commentaar :D)
 
Mooie kleuren ook zo bij elkaar.
De naad is inderdaad zichtbaar maar ik zelf vind het niet storend. Als biljoenblik dat wel vindt kan hij evt een plant ervoor laten groeien om het te maskeren.
 
Nette bak,
En ik weet dat de naad in de achtergrond in het echt zal meevallen of niet te zien is, maar op de foto vindt ik het wat storend, (verder geen negatief commentaar :D)

Ik denk dat door het contrast van de foto komt. Tevens wordt de foto verkleint. In het echt valt het wel mee.
 
Dat is een straf! ;)
Staat er prachtig bij op het moment. Ook erg leuk de garnaaltjes her en der.
 

Terug
Bovenaan