tuinkabouter
Well-known member
Dacht ik al, ga je dus alleen aan je verbruik merken denk ik zo
Naar ik begrijp is dit inderdaad een (gunstig) neveneffect van de lily pipe. Echter het ontwerp is er voornamelijk op gericht om een brede uitstroom te realiseren, in tegenstelling tot de 'jet stream' die je van een normale pijp krijgt. Zo kun je dus hele grote hoeveelheden stroming door je bak jagen zonder dat het direct een draaikolk wordt. Vaak wordt bij zware plantenbakken (b.v. Dutch style) 10x of meer de inhoud per uur gerealiseerd vanuit één filter namelijk.Heb geen ervaring met lily pipes. Denk dat een lilly pipe, mits correct gepositioneerd bedoeld is om een soort vortex aan het oppervlak te krijgen. Hierdoor wordt de evt. aanwezige kaamlaag verwijderd.
Mooie bak, wat is dat voor een plant met die lange stengels en drijfbladeren?
Ik heb net dit topic even doorgespit omdat ik zelf misschien ook een Aquatlantis bak ga aanschaffen, maar dan de goedkopere versie (Aquatlantis Style LED 100)
Zou deze versie ook die meerkleurige Led verlichting hebben, net als bij jou Fusion?
Je hebt alle techniek ook zeer netjes aangesloten zag ik
Bedankt voor het opzoeken van die specificatie, dat het 22 watt is had ik al gezien,
Jij heb 52 watt in totaal, of 2 balken van elk 52 watt op de 300 liter?
Mmm oké, zou die 22 watt op 140 liter dan voldoende zijn?
De waterhoogte is ook een stuk lager natuurlijk
1780 lumen is die LED, komt neer op krap 13 lumen per liter, lijkt me wat schaars.
Ik zal er nog eens over nadenken, ''even'' een andere unit erin of erbij is een dure grap.
Ja die is mooi, maar dat wordt me iets te gek qua prijs.
Je leest nog weleens dat die SAE agressief naar andere vissen kan zijn als ze volwassen zijn maar dat valt dus mee.
Heb je ze lang moeten trainen voordat ze zo evenwijdig wilden poseren eigenlijk?
Lijken wel twee synchroon dansende SAE-dolfijntjes...
😀😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.