Zomaar.
Zomaar 😉
Het is prachtig momenteel Marcel.
Je bak vind ik altijd mooi, maar op de een of andere manier vind ik hem nu net nog wat mooier. Wist niet dat dat nog kon 😀
Het mag er echt zijn zo hoor. Die eerste foto is erg mooi, ook van kleur.Denk omdat ik nu nog onderhoud moet doen. Hij is nu naar mijn mening iets te vol.
Met gemak een van de mooiste bakken 's forums!
Ik vind het erg sterk hoe je met de kleur- en hoogteverschillen van de planten, een diepte hebt kunnen realiseren zonder gebruik van hardscape en zonder het overzicht te verliezen doordat hij overvol raakt. Kortom een mooi gebruik van kleur- en textuurverschillen, een lust voor het oog!Dat vind ik wel een heel groot compliment hoor!
En die doet het ook nog? leuk dat je ook andere hobby's hebt
Ja, die doet het nog. 3 standen koud. En 3 standen warm.
Voor het nette moet ik alleen nog een weerstand vervangen die de ventilator standen regelt. Deze weerstand is verlopen.
Het lijkt wel zoek de verschillen😀 Maar je hebt je uitstroompijpjes aangepast?
Bak staat er (zoals altijd) mooi bij
Je hebt hier vast over nagedacht maar, los van de esthetische meerwaarde, zouden lily pipes geen oplossing bieden voor je stromingsprobleem?
Ik hoop dat dat snel gaat, de bak is prachtig, maar de buisjes nu wat storend, hoewel dat ook wat aan de licht inval kan liggen.Deze buisjes zijn nu nog maagdelijk grijs. Maar op den duur worden ze hetzelfde als de achterwand. En dan zie je ze bijna niet meer.
Ik hoop dat dat snel gaat, de bak is prachtig, maar de buisjes nu wat storend, hoewel dat ook wat aan de licht inval kan liggen.
Daarnaast, komen lilypipes ( de glazen) incl. een buis en bocht. En ik heb alleen het eindstuk nodig.
Eheim heeft zoiets geloof ik, van transparant plastic. Maar ja. Of dat zo mooi is.
En merk je al een hogere CO2 concentratie?
Of iig dat je ph lager blijft?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.