T
TonHageraats †
Guest
Ow, mooi gezicht zo.
Dirk? EuhhhhMooi Dirk,dat ik jou eens moest vragen. Hoe lang lang blijven ze in bloei Dirk?
Ik ben ze hier nog niet tegengekomen maar als... dan ga ik er toch een paar aanschaffen. Bijzondere plantjes.
Hmmm dat was duidelijk in het verkeerde topicDirk? Euhhhh
Je bak staat er, zoals altijd, prachtig bij Marcel!
Mag ik vragen welke plant dit is?
Bekijk bijlage 259210
Mooi Dirk, je ik zag er laatst op een forum een paar in bloei en bedacht me dat ik jou eens moest vragen hoe het met de jouwe gaat.
Hoe lang lang blijven ze in bloei Dirk?
Ik ben ze hier nog niet tegengekomen maar als... dan ga ik er toch een paar aanschaffen. Bijzondere plantjes.
Ja sorry, ik was te snel met typen. In mijn herinnering had Dirk de lithops dus ik keek niet verder dan mijn neus lang is, en die ik laaaaang verzeker ik je.Marcel is de naam.
Ik denk zo’n 4 dagen. Maar ik moet zeggen dat ik het niet altijd zie. Ze staan op de slaapkamer. Dus doordeweeks let ik er niet zo op. Maar dit weekeind zag ik het ineens.
Een miljoenen... euhh…. biljoenenbak! Mooi hoor!Dank je.
Zal ik een geheimpje verklappen. Het zijn 4 lotussen vlak bij elkaar.
Dan kun je van iedere lotus alleen de korte blaadjes laten staan.
Bedankt Stefan.
Als mijn gouden goerami er niet meer is. En de bijlzalmen wat minder. Dan wil ik ook een koppel honing goerami erbij.
Dat is een Hydrocleys nymphoïdes oftewel HN.
Hier maar geen like voor geven, dat is ook zo sneu. Maar wel is een en ander uit de discussie duidelijk geworden, waarvoor dank 🙂Ja echt waar. Anatome helena rooft ook garnalen.
De garnaal in kwestie leefde nog. Je zag de zuigsnuit van de helena in de garnaal bewegen.
Bekijk bijlage 259496
Bekijk bijlage 259497
Staat veel beter Marcel en ik vraag me af waar je de tip voor die van Colombo weg hebt😀😀
Ik gebruik puur osmose met mineralen. En nu zit die op een kh van 3.
Ja, dat is het punt. Ik heb een losse pH meter, maar daar zit een goedkope chinese elektrode op.
En ik krijg deze niet stabiel gekalibreerd. Als ik na kalibratie de buffer weer meet, komt deze niet goed terug.
Dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Kan er een dennerle elektrode aan hangen.
mooi aquarium! heb even een vraagje. welke mineralen gebruik je bij je osmosewater?
Mooi dat het geluid is opgelost en ik wist niet dat je de geleidbaarheid ook digitaal zo kon aflezen.
Ah je hebt 2 sensoren.. normaal gezien dus 1 voor de aanvoer leiding (kraanwater) en 1 voor het eindproduct.
Maar jij hebt m na het osmose membraan & na de DI unit.
toch?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.