Voller wordt het wel weer. De rotala indica achterin heb ik verjongt. Alle oude planten eruit en opnieuw met toppen begonnen.Netjes, iets voller mag ie nog wel maar dat komt vanzelf wel weer.
Dus dat ziet er nu wat kaal uit.
Voller wordt het wel weer. De rotala indica achterin heb ik verjongt. Alle oude planten eruit en opnieuw met toppen begonnen.Netjes, iets voller mag ie nog wel maar dat komt vanzelf wel weer.
Ziet er goed uit. Hoeveel corydorassen heb je en scholen ze beetje samen?
Mooi!
Dat was ook mijn eerste ged8en.Jammer, kan het geen ouderdom zijn?
Erg jammer, hoeveel van deze vissen heb je? (m/v)
Nu dus alleen nog twee vrouwen? ik heb een koppel gehad waarvan het mannetje overleed, een nieuw jong mannetje werd niet gewaardeerd door het veel grotere vrouwtje.1 man en 2 vrouw diamant.
Ik ga niets van goeramies bijplaatsen. Acceptatie gaat misschien niet. En ik denk dat ik na de verhuis misschien wat anders ga doen.Nu dus alleen nog twee vrouwen? ik heb een koppel gehad waarvan het mannetje overleed, een nieuw jong mannetje werd niet gewaardeerd door het veel grotere vrouwtje.
Dus een volwassen exemplaar erbij plaatsen is dan beter denk ik?
Na de verhuis ga je malawi doen? HahaIk ga niets van goeramies bijplaatsen. Acceptatie gaat misschien niet. En ik denk dat ik na de verhuis misschien wat anders ga doen.
Na de verhuis ga je malawi doen? Haha
Heb ik ook aan gedacht.Na de verhuis ga je malawi doen? Haha
Daar heb je goed de schaar in gezet Marcel.
Maareh, wat hoorde ik? Heb je plannen om manen te nemen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.