Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Ze zijn prachtig :smitten:
 
Mooie vissen Albert!
 
Ze doen het weer eens.
64363900-9564-455E-AA04-8B649288C849.jpeg
 
Vruchtbaar water heb je :)
 
Mooi gezicht Albert en weer afwachten of er iets van overblijft.
 
Het maantje staat er zo mooi bij alle vinnen open om wat imposanter te lijken :thumbs:
 
1e Onderhoud na de vakantie weer gedaan. Beetje bodem afzuigen, water verversen en enkele dode stengels verwijderen vd HN.
IMG_0950.JPG
IMG_0951.JPG
 
Blijft een mooie bak Albert, en wat is/lijkt die slak op de ruit groot!
 
Blijft een mooie bak Albert, en wat is/lijkt die slak op de ruit groot!
Ja he. Hebben? Kom maar halen...hahah.

De Apistogramma Viejita zijn ook gegroeid in die 2 weken.
 
Ja he. Hebben? Kom maar halen...hahah.

De Apistogramma Viejita zijn ook gegroeid in die 2 weken.

Fijn dat het met de bak zo goed is gegaan tijdens je vakantie. Had je iemand laten voeren en controleren of op de voederautomaat vertrouwt?
 
@NicoleE, ik had de voederautomaat erop staan, zoals altijd.
Mn zusje en zwager hebben de planten hier in huis wat verzorgd. En ik had een bak met granulaat op het aquarium staan zodat ze hem bij konden vullen mocht het nodig zijn geweest.
 
@NicoleE, ik had de voederautomaat erop staan, zoals altijd.
Mn zusje en zwager hebben de planten hier in huis wat verzorgd. En ik had een bak met granulaat op het aquarium staan zodat ze hem bij konden vullen mocht het nodig zijn geweest.
Goed geregeld dus. Fijn dat je ook iemand hebt die je dit toe kunt vertrouwen.
 
Nee, hier moet ik toch even streng zijn; er ligt nog stof en andere vuiligheid op de Anubias. Wel netjes werken, Albert! Dat kan dus beter in je mooie bak.
Bekijk bijlage 277719
Moet ik jou ook ff corrigeren Ben.....in een Zuid Amerika bak, bij mij, vindt je geen Anubias. Het is een Echinodorus. De soort ben ik ff kwijt. En te schoon hou ik ook niet van, en mn vissies ook niet geloof ik.
:juggle:
 
Zo ben je op vakantie en dan ben je weer thuis. Mooie zuid amerika bak, hoewel ik zelf niet zo veel met maanvissen heb, bovendien is mijn aquarium te klein, maar toch een rustgevende sfeer geeft je aquarium.
 
Moet ik jou ook ff corrigeren Ben.....in een Zuid Amerika bak, bij mij, vindt je geen Anubias. Het is een Echinodorus. De soort ben ik ff kwijt. En te schoon hou ik ook niet van, en mn vissies ook niet geloof ik.
:juggle:
Deze twee had ik aangezien voor Anubias. Maar ik geef toe, niet goed te zien. Maar als Echinodorus had ik ze niet gedetermineerd...
317C9779-8878-4C68-B8AA-C8BAB804C881.jpeg.jpg
 
Waterverversing gedaan weer en dus..... eitjes.
699DB7D7-EF48-4846-A305-9526C92B18FF.jpeg
154BB173-59EF-4C4E-9D6F-EF4B49624DEC.jpeg
 
Waaw Albert, jouw maantjes zijn toch wel heel erg mooi!

Zijn jouw slakken nou zo groot of vertekent dat?
 
Waaw Albert, jouw maantjes zijn toch wel heel erg mooi!

Zijn jouw slakken nou zo groot of vertekent dat?
Dank je. Ja ze zijn mooi.

En die slakken zijn inderdaad behoorlijk qua omvang.
 
Mooie bak hoor Albert! Zie ik.daar nou een kogelvisje?
 
Als je snel kijkt leek het wel een kogeltje
Screenshot_20190817-184155_Samsung Internet.jpg
 
Prachtige foto’s Albert. Vissen komen zo toch beter tot hun recht.
 
Mooie bak en vruchtbaar water heb je.
 
Wat een mooie bewoners Albert :smitten:
Bij die eerste foto moest ik wel lachten, net alsof er lipstick gedragen wordt :)

Die maantjes van jou poseren goed, staan altijd mooi op de foto. Ik heb het niet meer paraat, maar zijn dit nou Santa Isabels?
 
Wat een mooie bewoners Albert :smitten:
Bij die eerste foto moest ik wel lachten, net alsof er lipstick gedragen wordt :)

Die maantjes van jou poseren goed, staan altijd mooi op de foto. Ik heb het niet meer paraat, maar zijn dit nou Santa Isabels?
Nee, dit zijn Rio Nanay, via Jos H. Inmiddels 2,5 jaar oud.
 

Terug
Bovenaan