Wat is er nieuw

Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Kun je ff vooruit Albert. Ik heb destijds ook de zwarte mug besteld maar geef het amper want dat is heel fijn spul en dat eten ze minder graag dan witte mug of rode mug en artemia.
zal t zien John. Ik heb nu Zwarte, Witte mug. Dapnia, en Artemia liggen in de vriezer. Dus afwisseling genoeg.
 
In witte mug zit toch weinig voedingswaarde .
 
De kwaliteit van zwarte mug is inderdaad dramatisch van dit merk. Hier eten ze t wel maar met tegenzin. De rest is prima!
 
En maar weer verversen. Leegpompen en weer vullen.
9507B0F8-EFC3-4622-89F2-6FAC72129478.jpeg


A3033B28-A058-4572-A5ED-681514CF2B4D.jpeg
 
Eeeej kijk aan. Albert heeft manen rondzwemmen.

Gaat dat een beetje met die torpedo’s. Ben zelf bang, dat de manen daar erg veel schrik van krijgen.
 
Eeeej kijk aan. Albert heeft manen rondzwemmen.

Gaat dat een beetje met die torpedo’s. Ben zelf bang, dat de manen daar erg veel schrik van krijgen.
Tot nu toe valt het nog mee Marcel. Ze gaan niet aan de kant bij het voeren... de Maantjes zijn zelfs het eerste bij het voer als het uit de automaat valt, alsof ze het geluid intussen kennen.

Maar ik heb de LFS achter de hand als het niet meer gaat, dan breng ik de Torpedo’s naar hem toe en ruil ze dan voor een paar Sturisoma’s oid.
 
Filmpje van het voeren. Ze happen als de besten.
 
Herkenbaar, proberen de grootste stukjes eruit te pakken en zich soms verslikken en 20 min. later nog aan het na hijgen zijn van het eten :DD
 
Mooi gezicht Albert en dat gulzige hebben de mijne eigenlijk net achter de rug.
 
Dit moet nog een ding worden een Cerges reactor voor de co2 zoals @benvo een topic voor heeft gemaakt.
 
Ziet er apart uit.
wat is dit en wat doet het? :)
 
Het water en de co2 komen in dit ding . Het is de bedoeling om zo dicht mogelijk bij de 100% co2 opname te komen in het water . Zodat je bijna geen co2 verlies hebt bij de toediening ervan .
Ik heb nu de Jbl inline reactor er 3 jr tussen zitten. eens wat anders knutselen.
 
Ff wat geknutseld. Bij Wildkamp aansluitmateraal gehaald. Had nog 25 mm buis liggen die in het filter gemaakt Uiteinden wat warm gemaakt om te passen over de uitgang. Aanzuigkorfje gebruikt in het filter. Je ziet wel eens wat in bepaalde topics. Nu nog zoeke. Naar een 4mm co2 nippel of doorvoer. Hadden ze helaas niet.
7067BD53-4C07-43E0-9656-71BFD6A2D40E.jpeg
 
Klaar met poetsen en verversen weer. Had nog wat Catappa blad liggen ook. Dus dat ligt er ook weer in.
het Talawahout wil nog steeds de bak uit. nog niet zwaar genoeg. Dus beetje klem gezet maar.
9E1FA846-F755-4759-913E-13D704465E36.jpeg
 
Grappig want in je post van 29 augustus zie je ze amper, terwijl het toch behoorlijke vissen zijn.
 
Hoe oud zijn ze nu Albert want de Red Backs hier hadden de eerste maanden geen rood nog.
 
Ze worden al groot idd.
Je HN is ook flink aan de wandel :))
 
Prachtige vorm hebben jou vissen Albert .
Naar de grote van jou bak te zien zijn die maantjes al een pak groter dan deze van mij .
 
Ff wat geknutseld. Bij Wildkamp aansluitmateraal gehaald. Had nog 25 mm buis liggen die in het filter gemaakt Uiteinden wat warm gemaakt om te passen over de uitgang. Aanzuigkorfje gebruikt in het filter. Je ziet wel eens wat in bepaalde topics. Nu nog zoeke. Naar een 4mm co2 nippel of doorvoer. Hadden ze helaas niet.
Bekijk bijlage 306299
 
Ff wat geknutseld. Bij Wildkamp aansluitmateraal gehaald. Had nog 25 mm buis liggen die in het filter gemaakt Uiteinden wat warm gemaakt om te passen over de uitgang. Aanzuigkorfje gebruikt in het filter. Je ziet wel eens wat in bepaalde topics. Nu nog zoeke. Naar een 4mm co2 nippel of doorvoer. Hadden ze helaas niet.
Bekijk bijlage 306299
Albert, het is maar een tip, die afsluitring hoort niet onderin. Zo heb je het ding waarschijnlijk wel aangekregen maar wanneer je de ring goed bekijkt zal je zien dat hij te groot is voor die plek. Ik maakte die fout met lekkage tot gevolg. De ring hoort om de blauwe scherpe rand van het bovenstuk. De spleet die je op deze foto ziet, tussen de doorzichtige pot en de blauw kop, wordt daarmee goed afgesloten na, wel stevig, aandraaien.
 
Albert, het is maar een tip, die afsluitring hoort niet onderin. Zo heb je het ding waarschijnlijk wel aangekregen maar wanneer je de ring goed bekijkt zal je zien dat hij te groot is voor die plek. Ik maakte die fout met lekkage tot gevolg. De ring hoort om de blauwe scherpe rand van het bovenstuk. De spleet die je op deze foto ziet, tussen de doorzichtige pot en de blauw kop, wordt daarmee goed afgesloten na, wel stevig, aandraaien.
Je bedoelt zo?
EC3C20C8-C639-4C8C-B292-7213315F57AC.jpeg
 

Terug
Bovenaan