Wat is er nieuw

Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy

Mooi, planten doen het goed Hoe gaat het met je kleurrijke bewoners?
Welke bedoel he? De Redbacks komen 2e week augustus. Na de vakantie dus
 
Welke bedoel he? De Redbacks komen 2e week augustus. Na de vakantie dus
Ik bedoelde eigenlijk je huidige bewoners 😉
Gaaf die Redbacks, nu kun je gaan aftellen.
 
Ziet er goed uit! Vissen staan ook mooi op de foto
 
Ik bedoelde eigenlijk je huidige bewoners 😉

de vissen doen het prima. De Apistogramma man is aardig uit de kluiten gewassen zoals is te zien op de foto.
de Corydoras zijn onverwoestbare vissen. Al jaren geen uitval gehad.
Bij de Torpedobarbelen zit er een met een scheefgroei in zn rug net voor de staartvin.
maar ze zijn goed gezond en zwemmen rustig, doen hun naam nog geen eer aan.
 
Mooie bak!! Ik zal je vissen de groeten van je doen morgen?. Die Apisto is inderdaad een flinke jongen.
 
Hoe is het met je waterwaarden, Albert? Zie ik nu op de rechter houtdecoratie baardalg? Even met de carbo spuit erover zou ik zeggen. Maar je planten doen het goed, zo te zien. Mooi hoor!
 
Hoe is het met je waterwaarden, Albert? Zie ik nu op de rechter houtdecoratie baardalg? Even met de carbo spuit erover zou ik zeggen. Maar je planten doen het goed, zo te zien. Mooi hoor!
Goed gezien Ben. waterwaardes al een tijdje niet gemeten moet ik zeggen. Eind vd week maar even een carbo douche geven inderdaad
 
Wat hout gescoord in Woudenberg. Inwateren maar.
1EAC00ED-2F6B-4E82-97CB-361584862264.jpeg
 
Mooie stukken!! Gaan de maantjes zeker waarderen.
 
Welke soort maantjes neem je ?
 
Even lekker bezig geweest met van alles in de bak. Planten eruit en oude wn beachadigde bladeren eraf. Hout schoon en herschikt. Water ververst en achterwand wat schoon gepoetst.
ook 3 nieuwe HN stekken erin gezet die ik via MP van @sschot had ontvangen. Gelijk voorzien van kleibollen. Straks nog een keer watertesten op vooral nitraat. Dat was vanmorgen wat uit de toon tov Po4. En vanavond naar Jos voor de Red Backs.
5576450D-1964-442A-94B7-79A718C64C0F.jpeg
E74504E6-6BBF-4766-BB9D-FCC1B1416479.jpeg
F7876559-5DBD-4105-973B-38B6B9981C73.jpeg
 
de bak is er klaar voor 👍
 
Staat er weer netjes bij Albert.

Hoe boen jij een achterwand met structuur schoon???
Heel veel plezier met het ophalen van de Redbacks 🙂
 
Staat er weer netjes bij Albert.

Hoe boen jij een achterwand met structuur schoon???
Heel veel plezier met het ophalen van de Redbacks 🙂
Heb een afwasborstel, een keer geconfisceerd van de leidinggevende. Die staat in het kastje van het aquarium. Alleen voor de bak te gebruiken.
 
free willy!! 😛

nu nog effe bekomen en op kleur komen
 
Top dat je na het lange wachten je ze in je bak hebt kunnen verwelkomen.
 
Wat een mini’s nog ?! Geniet er van ze groeien erg hard.
 
Wat een mini’s nog ?! Geniet er van ze groeien erg hard.
Dat groeien is bekend bij me, 3 jr geleden heb ik 11 Rio Nanays gekocht en groot gebracht, maar is wel afhankelijk van water verversen en veel (afwisselend) voeren.
 
Dat groeien is bekend bij me, 3 jr geleden heb ik 11 Rio Nanays gekocht en groot gebracht, maar is wel afhankelijk van water verversen en veel (afwisselend) voeren.

Sta nog dagelijks versteld over hoe hard het gaat. Je ziet ze gewoon groeien. Mag ook wel met 6 maaltijden per dag & 3 water wissels van 50% per week. Ben wel benieuwd wanneer het rood gaat opkleuren.

Leuk ook om het bij jou te volgen!
 
Mooie vissen . Zullen wel snel groeien denk ik. mooie aanwinst
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan