Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Even weer 200 liter verversen etc.
E3C4937E-C1D1-42FC-AFC2-1380932CEBE5.jpeg
 
Ok dus 1/5 osmose ongeveer. Maak je dat water aan op het aanrecht want ik neem aan dat je niet zo n ton op het aanrecht gaat staan tillen.
 
Ok dus 1/5 osmose ongeveer. Maak je dat water aan op het aanrecht want ik neem aan dat je niet zo n ton op het aanrecht gaat staan tillen.
Haha, nou ik heb een grote 240ltr ton in de schuur staan, en haal het dan daaruit met een paar gieters die ik leeg in de ton op t aanrecht, het is wat werk maar gelijk een beetje beweging en spiertraining. En dat meng ik dan met kraanwater verhouding 20/10 ongeveer.
 
Ja ok dat is dan ook weer een optie en dat is nog te doen. Als ik de zeewaterbak ververs loop ik ook van boven een paar keer met een emmer. Bij de Fusion is me dat teveel en dat doe ik gewoon met een slang en pomp.
Ach ja, waarom zou je het moeilijk doen als het ook makkelijk kan ;)
 
De Roze Tetra dus Albert en die zijn leuk en ik heb ze ook gehad. Veel plezier van je nieuwe aanwinsten.
 
Leuk om te zien al die gemotiveerde vissen door elkaar om hun maaltje te vangen.
 
Welke apisto soort heb je hier zitten trouwens? Mooi!
Apistogramma Viejita Red is dit. Had een koppeltje, maar gister 2 vrouwtjes bijgezet. De man is behoorlijk dominant geworden.
kan nu zn aandacht verdelen.
 
Apistogramma Viejita Red is dit. Had een koppeltje, maar gister 2 vrouwtjes bijgezet. De man is behoorlijk dominant geworden.
kan nu zn aandacht verdelen.

Wauw, mooie vissen zijn het. Die gaan op mijn lijstje. ?
 
Nog maar weer een filmpje dr tegenaan. Kwaliteit is niet HD, vanwege de Corona beperken de online kanalen de bandbreedte om meer mensen kans te geven om te streamen.

 
Weer heel mooi Albert. Je denisonii vind ik prachtig. Ging er in de LFS altijd even naar kijken.
 
Weer heel mooi Albert. Je denisonii vind ik prachtig. Ging er in de LFS altijd even naar kijken.
Zijn ook mooie vissen, lekker levendig. En ze groeien al behoorlijk. Kan ook niet anders zoals ze het voer aanvallen.
Maar ze hebben behoorlijk concurrentie van de Bentosi.
 
Zijn ook mooie vissen, lekker levendig. En ze groeien al behoorlijk. Kan ook niet anders zoals ze het voer aanvallen.
Maar ze hebben behoorlijk concurrentie van de Bentosi.
Zo benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden in jouw bak. Hoeveel heb je er eigenlijk?
 
Mooi hoor Albert! Maar zelf mijn mening vond ik je Zuid Amerika net even mooier. maar dat komt omdat ik niet zo van plantenbakken houdt, maar dit is ook heel mooi!
 
Mooi hoor Albert! Maar zelf mijn mening vond ik je Zuid Amerika net even mooier. maar dat komt omdat ik niet zo van plantenbakken houdt, maar dit is ook heel mooi!
Wie weet hoe lang ik dit volhoudt.
 
er komen geen foto’s meer van deze inrichting. Donderdag komen er nieuwe planten en gaat de bak weer op de schop.
heb een stuk hout in een ton liggen om in te wateren. Al is die vrijdag nog niet zover dat die blijft liggen, dus denk dat ik er eerst maar stenen op leg. De Red Backs komen augustus. Dus kan het lekker even weer wat groeien.

16166292-DBF0-41F1-8114-197D954DC5F0.jpeg
 
er komen geen foto’s meer van deze inrichting. Donderdag komen er nieuwe planten en gaat de bak weer op de schop.
heb een stuk hout in een ton liggen om in te wateren. Al is die vrijdag nog niet zover dat die blijft liggen, dus denk dat ik er eerst maar stenen op leg. De Red Backs komen augustus. Dus kan het lekker even weer wat groeien.

Bekijk bijlage 300224

prachtige bak ben benieuwd wat de nieuwe indeling wordt! ben ook jaloers op de Rode tijger lotus kan hem nergens vinden op het moment haha.
 
prachtige bak ben benieuwd wat de nieuwe indeling wordt! ben ook jaloers op de Rode tijger lotus kan hem nergens vinden op het moment haha.
 
De 3e ronde. Ee mist nog het een en ander aan hout maar dat komt omdat de leverancier op dit moment niet naar het Duitse veen mag vanwege de Corona. Met een maandje weer waarschijnlijk was zn antwoord in de mail.
Tot die tijd mag alles groeien met kleibollen en pilluh. :) Niet biotoop correct. Maar ach
0B870475-4FD8-48DA-9094-D02566934AA5.jpeg
68ED6A63-3837-44DC-98C7-42900E13ADF1.jpeg
49A1E342-A2AB-4CA2-9893-878705D96588.jpeg
1D10E8A6-2622-4920-85A5-BC55C8CB49FD.jpeg

Het hout links nog een tijdje verzwaren met stenen. Achter dat hout staat een Bleheri die de bak uit zou moeten groeien...
ook het linkerfilter voorzien van nieuwe filtermedia. Het water blaast weer de bak in.
de watten zaten er ook 3 jaar in onderhand.
 

Terug
Bovenaan