Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


Sfeerplaatjes.
430AF5F1-2970-484B-8BD8-3B9F6FE3C182.jpeg
D97917EA-F8F2-4BAD-B04C-E4D572C139DC.jpeg
99466631-1ECB-4E41-AE54-9FF4EB576805.jpeg
BF2A3F26-A428-4EE2-B06C-B87C280F09A1.jpeg
C0F2F5EC-5BA4-4152-9FF7-32D968D90147.jpeg
 
Mooie vissen, als ik nog ooit voor zoet water ga dan lijkt dit me een erg leuk bestand (nog een tetra erbij zou ik wenselijk vinden)
 
Ziet er mooi uit Albert. Naast je Manen vind Puntius Denisonii ook een mooie vis.
 
Ziet er mooi uit Albert. Naast je Manen vind Puntius Denisonii ook een mooie vis.
Zijn mooie actieve zwemmers Lex, en ze laten de manen en andere vissen goed met rust. Was ik even bang voor dat ze te druk waren. Maar valt me mee.
 
Zijn mooie actieve zwemmers Lex, en ze laten de manen en andere vissen goed met rust. Was ik even bang voor dat ze te druk waren. Maar valt me mee.
Dat dacht ik zelf ook van mijn Hyphessobrycon erythrostigma of Bloedvlek Tetra, maar de manen hebben ze dat duidelijk afgeleerd en zijn nu redelijk onderdanig :DD
 
Zijn mooie actieve zwemmers Lex, en ze laten de manen en andere vissen goed met rust. Was ik even bang voor dat ze te druk waren. Maar valt me mee.
Dat ik mijn Boesemani's haalde heb ik getwijfeld op deze te nemen. Toen toch voor de Boesemani's gekozen, daar ik al Siamese algeneters had, welke ook een "torpedo" vorm hebben. Heb helaas van de vijf nog maar 1 Siamese algeneter over. Als die er ook niet meer is ga ik denk toch een mooi groepje aanschaffen.
 
Dit topic een tijdje over het hoofd gezien. De bak en vissen hebben zich mooi ontwikkeld!
 
Is dat klimopje Zuid Amerika van origine? Kan dat spul bv tegen een stukje hout aangroeien?
 
Is dat klimopje Zuid Amerika van origine? Kan dat spul bv tegen een stukje hout aangroeien?
Dat is inderdaad de Braziliaanse WaterKlimop. Ik heb er enkele in de bodem staan, maar ook om het hout gelegd,het groeit net als onkruid in mijn bak.
 
Ja dan zijn ze mooi qua maat hoor. Hier zijn ze na 1 jaar ook nog maar weinig gegroeid als ik het een beetje heb kunnen vergelijken. Ze zullen nog wel iets groeien maar de spurt gaat er wel een beetje af.
 
Zonet een Red Back uit de bak gehaald. Helaas dood. Her was een vd acht. Deze bleef heel de tijd al wat achter in de groei en beetje halfwas. Zag er wel altijd goed uit maar blijkbaar hadden de overige 7 het toch teveel op hem gemunt.

De overige 7 zijn allemaal goed aan de maat overigens
 
Waterverversing klaar. Paar planten verzet uit het midden naar links. En wat HN stekken geplant. De ‘kleisnoepjes’ in de bodem. En nu is het weer klaar.

FEC44608-6FA1-4C8B-8F93-92D932373EC8.jpeg
 

Wat zijn die manen van jou prachtig gekleurd. Met die (ligt op het puntje van mijn tong) vissen waarvan de naam begint met een D ;) is het echt heel kleurrijk. Ik had verwacht dat dat vrij drukke zwemmers zouden zijn maar niks van dat alles zo te zien.
 
Wat zijn die manen van jou prachtig gekleurd. Met die (ligt op het puntje van mijn tong) vissen waarvan de naam begint met een D ;) is het echt heel kleurrijk. Ik had verwacht dat dat vrij drukke zwemmers zouden zijn maar niks van dat alles zo te zien.
Zeg maar gewoon Torpedobarbelen. Ofwel Puntius Denisonii.
 

Terug
Bovenaan