Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zijn nu bijna 2 weken verder en dus 2 waterwissels.
De vissen doen het goed maar de planten gaan extreem slecht na de grote snoeibeurt/herinrichten en gaan met de dag achteruit.
Zo gaat de lol er snel vanaf kan ik zeggen.
Ik heb net weer onderhoud gedaan veel dode bladeren weg gehaald en de co2 een klein beetje opgeschroefd wellicht doet dat iets.
Gisteren weer onderhoud gedaan en zoals jullie hebben kunnen zien in mijn andere topic gaat het heel langzaam weer wat beter met het aquarium. Gisteren heb ik ook maar een de co2 Diffuser schoongemaakt even laten weken in citroenzuur goed afgespoeld en alles weer in elkaar gezet. Het is er natuurlijk langzaam ingeslopen dat deze vies werd maar wat een enorm verschil nu. Het water is verzadigd met kleine belletjes en ik heb de co2 toevoer wat moeten verminderen gezien de bijna gele dropchecker. Wellicht was dit mede de oorzaak van de algen problemen als was de dropchecker al die tijd wel mooi lichtgroen.
Het water is verzadigd met kleine belletjes en ik heb de co2 toevoer wat moeten verminderen gezien de bijna gele dropchecker. Wellicht was dit mede de oorzaak van de algen problemen als was de dropchecker al die tijd wel mooi lichtgroen.
Als een DC in contact kan komen met ook onopgeloste belletjes krijg je volgens mij een verkeerde indicatie, dus meer mg/L dan dat het water in werkelijkheid bevat, dit probleem heb je niet bij een CO2-reactor