Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na ruim een maand uitproberen heb ik de 2 uur piek van 45lm/L in de namiddag er weer uitgehaald omdat ik geen meerwaarde zag in groei/kleur.
Dus gewoon weer 34lm/L tussen 12 en 22 uur inclusief een zonsondergang/zonsopgang van 60 minuten
(Licht is achter gedimd voor een betere foto voorzijde)
Vorig jaar december functioneerde mijn 5 jaar oude hervulbare PH-probe Elmetron ERH-AQ1 niet meer goed vanwege onstabiele metingen, dit ondanks een nieuwe KCL-gel refill en enkele dagen in de KCL bewaarvloeistof alvorens deze weer in gebruik te nemen.
In eerste instantie heb ik deze “defecte” ERH-AQ1 vervangen door de opvolger de EPS1-S echter deze had een fabricagefout en een nieuwe kon niet meer worden geleverd (kreeg netjes het aankoopbedrag terug)
Tot heden had ik dan maar mijn reserve Milwaukii MC911 probe gebruikt.
De “defecte” ERH-AQ1 zit bijna 6 maanden in de KCL bewaarvloeistof opgeslagen en ik was nieuwsgierig wat deze probe nu doet.
Deze 5 jaar oude probe doet het weer prima en zit nu weer aan mijn 2e PH-controller die enkel voor beveiliging extreem lage waarden dient, de andere PH-controller regelt/stuurt de CO2 en heeft ook een ERH-AQ1 probe.
Nu afwachten hoeveel jaar deze 5 jaar oude probes nog meegaan…..