Asjemenou

haha, oepsie, laat maar, ben er niet helemaal bij vandaag.

(ik keek alleen naar de tekst)
 
Het komt allemaal door de RED BLOB dit topic is besmet, en schijnbaar verspreid het zich ook digitaal :help:
 
En ik duidelijk aan mijn gevoel voor humor.
Ik heb straks alvast een afspraak met de dokter, hij gaat kijken in hoeverre het operationeel te verwijderen is.
Nee hoor, lekker laten zitten.
 
Now you see mee, now you don't!

Ik heb het vermoeden dat het toch nog een staartje krijgt..
Het verscheen uit en verdween in het niets maar echt weg is het niet denk ik.



Mijn muziekkeuze opent vreemde doorgangen in het brein dus ongetwijfeld hebben luchtgedragen sporen van de blob daar handig gebruik van gemaakt en hebben ze ergens een ingang ontdekt.


Patrix gewoon rustig blijven. Lucht gedragen sporen komen niet in de Nederlandse hersens. Geen goede voedings bodem en wij luisteren andere soort muziek zodat bij ons die doorgangen niet ontstaan. Staat me iets bij dat er bij Belgen ander materiaal onder de schedel zit........ :stom: of was het nu iets hout achtigs:S
 
Lucht gedragen sporen komen niet in de Nederlandse hersens. Geen goede voedings bodem

Dat klopt wel inderdaad.
Sterk belegen kaas is doorgaans een slechte voedingsbodem voor luchtgedragen sporen las ik.
Het schimmellaagje beschermt de weke, melkachtige inhoud geloof ik.

Daardoor kan er niets in doordringen maar er kan ook weinig tot niets uit ontspruiten...

Nee hoor, lekker laten zitten.

Komende vrijdag staat de milde lobotomie gepland!
Ik probeer me in de tussentijd wat te bedwingen.
 
Maar nog niets gevonden? Het kan toch niet zomaar verdwijnen. Heb je ook al in die grond gepincheteerd? Is het niet naar beneden getrokken ofzo. Of zouden vissen het op hebben gegeten? Wat is de voorkeur van voer van die visjes?
 
Ik heb maar op de ''like'' knop gedrukt want ik weet niet zo goed wat ik daar nou op moet antwoorden:D
 
Komende vrijdag staat de milde lobotomie gepland!
Mja.......weet niet hoor..........jij als kasplantjes lijkt me ook niet alles. Al pas je dan misschien wel beter tussen de rest van de Belgen ;):D
 
Het komt allemaal door de RED BLOB dit topic is besmet, en schijnbaar verspreid het zich ook digitaal :help:

Nou lekker hoor. ik hoor net via TV Noord dat het hier al is gesignaleerd en dat we uit voorzorg binnen moeten blijven en de ramen en deuren gesloten moeten houden:help:
 
Of zouden vissen het op hebben gegeten? Wat is de voorkeur van voer van die visjes?

Goh, ik denk het niet eigenlijk.
Ik zag de garnalen en de oto's vlakbij zitten (zelfs er op) en ze vertoonden geen enkele interesse...

Gisteren grote waterwissel gedaan en er is geen spoor te bespeuren...

Baffling!
:stars:

.jij als kasplantjes lijkt me ook niet alles

Tja, kasplantjes kwetsen zelden mensen, zelfs geen gevoelige zieltjes :)p), dus misschien zou het niet slecht zijn mochten ze zelfs een stukje extra verwijderen via mijn neusholte?!

Al pas je dan misschien wel beter tussen de rest van de Belgen

Nog een belangrijk voordeel! Wie weet maak ik dan wel vriendjes?
 
Ik ben bang dat je het dan niet weer ziet Willem.
 
Ik ben best geschrokken en sta om eerlijk te zijn nog op mn benen te trillen:D:D:sorry:


Ik was nochtans vrij tevreden van dit kiekje! Het is sowieso mijn meest fotogenieke kant, dus ja..

't Is roeien met de riemen die je hebt, hé!
 
Ik was nochtans vrij tevreden van dit kiekje!
Niks mis mee toch?

Wel jammer dat het mysterie onopgelost blijft (vooralsnog) maar wel fijn dat alles nu goed gaat met de vissen.
 
goed gaat met de vissen.

Mijn Paskai zijn roder dan ooit voorheen!!
:!
En ook ikzelf zie alles plots veel rooskleuriger in! Straks word ik nog een optimist! :eek:
 
digi  mocro.jpg
De had je moeten hebben, Willem.
Vergroot tot 1000 x, Komt bij Alie weg. Had er gelijk 5 gekocht. om uit te delen, aan leinkiders.
 
Bekijk bijlage 273088 De had je moeten hebben, Willem.
Vergroot tot 1000 x, Komt bij Alie weg.

Ziet er wel cool uit ja!
Heb je een linkje toevallig?

om uit te delen, aan leinkiders

Laat maar komen dan! Want ik ben eigenlijk ook een klein kind!
Althans, dat hoor ik nu en dan toch...
:rolleyes:

Nou, kijk eens aan, is het toch nog ergens goed voor geweest.

Realisme is toch meer mijn ding eerlijk gezegd...
 
Is ook het beste, maar af en toe even afdwalen is goed voor de geest (althans, voor de mijne)
Je weet dat er ook nog een andere kant is om naar toe te dwalen hè :help:
 
Terug
Bovenaan