Asjemenou


Afdwalen is misschien niet zo'n goede woordkeuze, maar alles soms even roze kleurig zien dan?
 
Afdwalen is misschien niet zo'n goede woordkeuze, maar alles soms even roze kleurig zien dan?
Niks mis met je woordkeuze hoor, snapte je wel. Is alleen dat als ik afdwaal het vaak niet rozekleurig is maar meer donkergrijs wordt.
 
Willem.........................hallo.........................is anyone there?!?
 
O jee, straks heeft de rode blob hem alsnog te grazen genomen:br::br::br:
 
Willem.........................hallo.........................is anyone there?!?

;)

Life is a b*tch sometimes.
The time is now... :(

O jee, straks heeft de rode blob hem alsnog te grazen genomen:br::br::br:

:eek:


20190512_193508.jpg
20190512_193537.jpg
20190512_193519.jpg
 
Ik zit me ook al af te vragen wat ik nu daadwerkelijk zie, de paar nog groene blaadjes maken het angstvallig echt.

Ik hoop dat het een goed gelukte grap is, maar zeker ben ik er niet van.
 
Jeetje, hopen maar dat het een goede fake is. Als echt is ben ik bang dat dit niet meer te redden is. Zie alleen geen visjes meer :br:


Ziet er ernstig uit zo met nog die groene puntjes planten die elk moment verzwolgen kunnen worden. Toch geen gevalletje schoonmoeder was op visite en ik kreeg ineens een rode waas voor me ogen :rolleyes:
 
Hahaha!
Bedankt voor het medeleven maar het was maar een grapje, hé!

20190516_221902.jpg


Kleurfilter 024!
Altijd gezellig effect!

:sorry:

Ik was even afwezig omdat het leven me op de proef stelt maar de rode blob is tot nu toe niet meer te bespeuren. Maar wat niet is kan daarom wel geënsceneerd worden dacht ik bij mijn flauwe zelf... (de lobotomie laat op zich wachten namelijk).

Ziet er ernstig uit zo met nog die groene puntjes planten die elk moment verzwolgen kunnen worden.

Dat beetje groen dat er nog door komt maakte het inderdaad realistisch. Maar ik ging er van uit dat het duidelijk fake was eigenlijk... :sorry:

Toch geen gevalletje schoonmoeder was op visite en ik kreeg ineens een rode waas voor me ogen :rolleyes:

Hehe!
Nee hoor! Een schoonmoeder heb ik niet en mocht ik er één hebben dan ging ik wel op bezoek bij haar ipv omgekeerd. :D
 
Hoe komt dat zo dan, heb je dat er in geplakt met Photoshop?

Nee hoor, die rode kleurfilter laat automatisch enkel het lichtgroen van de topjes door. Terwijl het kleurverschil (donker groen/lichtgroene toppen) met het blote oog helemaal niet zo opvallend is.

Dit klinkt dan wel erg serieus, maar nu alles weer goed?

Phoeh! Pff...

Goh ja:
What doesn't kill me will make me stronger..
Eventually...
 

Terug
Bovenaan