Er een half golfslagbad van maken dus?wat je nog wel kan doen is de uitstroom van je filter bijna boven water laten uitkomen, zodat de oppervlakte goed beweegt, goed voor de gaswisseling.
Nou nee dat nou ook weer niet, maar iets meer dan normaal.Er een half golfslagbad van maken dus?
Nee, juist niet.Jaagt dit t zuurstof niet juist uit t water?
Alles leegmaken, lekker reinigen. Zand flink reinigen. Na de vakantie hernieuwd op zetten en indraaien. Nu haal je problemen op die niet te overzien zijn ook al door afwezigheid gedurende een vakantie.Dus jullie zouden alles afkoppelen... ook t filter... en zoveel mogelijk water eruit... ik wou de zandbodem laten liggen aangezien hier ook mijn anatome helenas nog inzitten die ik eigenlijk niet kwijt wil... hoe kan ik dat t beste doen dan?
Ik ben 9 dagen weg in mijn vakantie...
Vroeger had je in bladen rubrieken waar je reacties op het geschrevene kon geven. Al gauw ontstond er iets als vaste briefschrijvers. Mensen die altijd en overal op reageerden. Jou vraag doet me daar aan denken. Ik wil niet negatief zijn. Maar het antwoord op je eigen vraag, die je al dikwijls stelde en ook beantwoord kreeg, kan je hierboven al ergens lezen. Denkelijk moet je beginnen om eigen duidelijke beslissingen te nemen. Daardoor begint er ervaring te komen. Durf fouten te maken! Ze dienen namelijk om te leren!Welke problemen kunnen er ontstaan?
Ik begrijp je reactie, maar zie t als een operatie... dan wil je van te voren toch ook weten wat er fout kan gaan, dan wil je ook niet dat een arts zomaar wat doet en achteraf zegt ach hier heb ik wat van geleerd....Vroeger had je in bladen rubrieken waar je reacties op het geschrevene kon geven. Al gauw ontstond er iets als vaste briefschrijvers. Mensen die altijd en overal op reageerden. Jou vraag doet me daar aan denken. Ik wil niet negatief zijn. Maar het antwoord op je eigen vraag, die je al dikwijls stelde en ook beantwoord kreeg, kan je hierboven al ergens lezen. Denkelijk moet je beginnen om eigen duidelijke beslissingen te nemen. Daardoor begint er ervaring te komen. Durf fouten te maken! Ze dienen namelijk om te leren!
Bedankt, het is gewoon zo dat je t niet fout wilt doen... en niet voor de gevolgen maar ook niet omdat t dan maar lijkt alsof je zomaar wat doet..Je wordt hier alle kanten op getrokken en voor jouw situatie is er (denk ik) geen beste manier. Je kunt de bak leeg maken en opnieuw beginnen, je kunt de bak laten staan en na je korte vakantie gewoon weer verder gaan. Iedereen doet z'n eigen ding en om eerlijk te zijn heb je niet zo veel aan al dit advies. Ik lees tussen de regels door dat je niet veel zin hebt om weer opnieuw in te draaien dus maak je eigen plan waarbij dat niet hoeft. Klaar 🙂
Ik begrijp je reactie, maar zie t als een operatie... dan wil je van te voren toch ook weten wat er fout kan gaan, dan wil je ook niet dat een arts zomaar wat doet en achteraf zegt ach hier heb ik wat van geleerd....
Ik respecteer juist alle informatie en kennis die hier gedeeld word en, daar ben ik super blij mee...
Eens, durf beslissingen te nemen! Bij elke stap die je neemt zit een risico. Wanneer er 10 artsen bij elkaar staan waarvan er 5 zeggen opereren en 5 zeggen er; niet doen? Je kan inderdaad wachten op alle adviezen. Maar misschien kost dat het leven van de patiënt... De arts zal een beslissing moeten nemen. Dat zal Ts ook moeten doen, ook bij deze soms botsende meningen. Wanneer ik in z'n bak kijk zie ik geen enkele reden om water in een bak te laten en moeizaam te reinigen. Overnieuw starten is radicaler maar beslist eenvoudiger. Wel waar je zelf bij bent, dus na de vakantie. Maar het is de bak van Ts, niet de mijne. Dus hij neemt de beslissing! En, nogmaals dit is NIET negatief bedoelt.Je wordt hier alle kanten op getrokken en voor jouw situatie is er (denk ik) geen beste manier. Je kunt de bak leeg maken en opnieuw beginnen, je kunt de bak laten staan en na je korte vakantie gewoon weer verder gaan. Iedereen doet z'n eigen ding en om eerlijk te zijn heb je niet zo veel aan al dit advies. Ik lees tussen de regels door dat je niet veel zin hebt om weer opnieuw in te draaien dus maak je eigen plan waarbij dat niet hoeft. Klaar 🙂
Ik begrijp totaal dat het niet negatief is, en zo komt het ook helemaal niet over hoor!!Eens, durf beslissingen te nemen! Bij elke stap die je neemt zit een risico. Wanneer er 10 artsen bij elkaar staan waarvan er 5 zeggen opereren en 5 zeggen er; niet doen? Je kan inderdaad wachten op alle adviezen. Maar misschien kost dat het leven van de patiënt... De arts zal een beslissing moeten nemen. Dat zal Ts ook moeten doen, ook bij deze soms botsende meningen. Wanneer ik in z'n bak kijk zie ik geen enkele reden om water in een bak te laten en moeizaam te reinigen. Overnieuw starten is radicaler maar beslist eenvoudiger. Wel waar je zelf bij bent, dus na de vakantie. Maar het is de bak van Ts, niet de mijne. Dus hij neemt de beslissing! En, nogmaals dit is NIET negatief bedoelt.
Amen!en niet meer hoeft te twijfelen of het goed gaat of niet 😉
Haha, ja dat heb ik inmiddels ook, maar aan de ene kant wel goed, beter zo dan andersom.Als ik een nieuw topic van Smidsy zie komt er al een glimlach op mijn gezicht.
Tover ik toch nog bij een aantal mensen een lach op t gezicht met mijn topics... misschien zijn er andere die er wat informatie uit halen... mij is altijd geleerd 'durf te vragen'.....Haha, ja dat heb ik inmiddels ook, maar aan de ene kant wel goed, beter zo dan andersom.
Met een luchtpompje en een bodempje zand zou het wel goed kunnen gaan ja.
Dat hebben ze je goed bijgebracht ja 😀 maar zoals ik al zei, niks mis mee hoor, maar soms wel even het knoopje doorhakken.mij is altijd geleerd 'durf te vragen'
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.