Wat is er nieuw

Bakjes van Deesje.

In afwachting van het nieuwe aquarium, hier een paar random foto's. :foto:
(Ik twijfel om voor het nieuwe aquarium een nieuwe topic te starten dus daarom nog geen vorderingen van de nieuwe bak in dit topic.)

20250406_165310.jpg20250406_165426.jpg20250406_154626.jpg20250409_120203.jpg20250331_141251.jpg20250413_132309.jpg

Ja ze zijn superleuk!
Heb ook nog de golden, maar ik moet zeggen dat ik deze gespikkelde wel leuker vind.

Ja ze zijn superleuk!
Heb ook nog de golden, maar ik moet zeggen dat ik deze gespikkelde wel leuker vind.
Heb er wel eens naar gekeken voor in m'n bak maar had gelezen ( weet niet of het waar is🙄....) dat ze mogelijk planten konden eten en ze vrij warm moeten zitten ?
Kan jij dat uit eerste hand vertellen ?

Klopt en vooral een hoge ph en kh. Ze kennen wat groen knabbelen maar goed je kan ze ook groen bijvoeren.

Heb er wel eens naar gekeken voor in m'n bak maar had gelezen ( weet niet of het waar is🙄....) dat ze mogelijk planten konden eten en ze vrij warm moeten zitten ?
Kan jij dat uit eerste hand vertellen ?
Wat John ook zegt, die hoge ph en kh hebben ze nodig voor hun huisjes.
Bij mij lusten ze wel de valisneria. Verder blijven ze wel van de planten af.
Ze zitten bij mij op 25/26 graden.

Wat John ook zegt, die hoge ph en kh hebben ze nodig voor hun huisjes.
Bij mij lusten ze wel de valisneria. Verder blijven ze wel van de planten af.
Ze zitten bij mij op 25/26 graden.
Had wel eens gedacht om ze bij de garnalen te doen maar de hoge PH lijkt me dan niet handig en ook de temp. niet die tussen de 18a20 graden zit in de bakjes die hier staan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan