So...maar weer een paar foto's gemaakt.
Zoals je kunt zien vind mijn rode plantje het niet zo leuk meer.(weet de naam niet van de plant)
De onderste bladeren verliezen kleur en laten op gegeven moment los.
Sinds 3 dagen zitten er leemballetjes tussen de wortels dus ik ben benieuwd of dat iets helpt.
Zoniet dan moet ik toch denken aan te weinig licht..(kan makkelijk want heb sinds een maand zelf gemaakte led verlichting ipv de standaard t5.
Ach..arm plantje...maar ja...gekregen van een familielid zonder te weten of die veel licht nodig heeft etc etc
Als die het echt niet overleeft dan kijk ik wel voor een makkelijker rode plant
Sinds donderdag ook 15 sakura garnalen erin zitten...of ze er alle 15 nog inzitten weet ik niet want ik zie er bijna geen 1 meer terug.
Zaten ook een stuk of 10 jonkies bij dus OF die zitten nog verstopt onder het hout..Of ze waren een lekker toetje voor de vissen.
En sinds donderdag ook 5 corydoras Sternbai erbij...nog mooie kleintjes...
Vandaag ga ik naar de winkel om nog een plant erbij te halen
Links zie je de (volgens mij)Echinodorus bleheri en die vind ik wel mooi...dus die komt er aan de rechterkant ook ipv dat rare geval wat er nu staat...
*ja ik moet me nog gaan verdiepen in de planten soorten..ik weet het)
Verder wil ik kijken naar HEMIANTHUS CALLITRICHOIDES om op de voorgrond te plaatsen..Kleine dobbelsteentjes en dan wat dicht bij elkaar zodat er een leuk groen veldje onstaat..een beetje half onder/voor het hout zodat het hout mooi opkomt.
Maar ook hier eerst weer studeren of dat wel genoeg licht krijgt dan.
Nou..dat was ik hem weer.