Betta online kopen

Lid geworden
4 jan 2015
Mmm ja daar heb je een punt. Bedankt voor deze reactie. Ik ben nog niet echt ervaren op praktisch gebied, maar ik lees me zo goed mogelijk in. Ik wil dat het leven van de vissen zo goed mogelijk is.
kom daar eens heen kun je met ervaren kwekers praten en zien wat er allemaal bij komt kijken

RichD1011

AquaForum Donateur
Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
24
Jammer dat ze die Holland Betta show zo ver onder in t land doen, vanuit midden NL is t al een eind maar als je in boven in Nederland woont kan ik mij voorstellen dat je geen zin hebt in zo'n rit...

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Het is inderdaad wel echt een stuk rijden ja, beetje jammer maar het is wel heel leuk lijkt me

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
53
Jammer dat ze die Holland Betta show zo ver onder in t land doen, vanuit midden NL is t al een eind maar als je in boven in Nederland woont kan ik mij voorstellen dat je geen zin hebt in zo'n rit...
Als je in het Noorden woont dan vis je meestal achter het net hoor:'(

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Even een soort mini update: Mijn aquariumrek is in elkaar gezet en staat op een mooie plek in mijn kamer.
De aquariums zijn een week geleden aangekomen, eentje was gebroken. Gelukkig heb ik een nieuwe gekregen.
Ik heb eindelijk een baan gevonden, en na mijn eerste salaris ga ik inkopen doen voor de aquaria :smitten:

Lid geworden
30 mei 2019
De enige manier om levende vissen te krijgen is bijvoorbeeld zakelijk in te kopen bij bv Ruinemans. Dat kan dus niet als particulier. En volgens mij is het minimale bestelbedrag 150 euro.

Lid geworden
31 dec 2015
In welke plaats woon je? Misschien dat mensen dan tips kunnen geven waar je terecht kan voor mooie Betta.

Zou nooit online bestellen. Iemand had sluiers besteld en werden bezorgt maar waren niet die zij had uitgezocht. Email contact gaven ze aan dat de foto s een indicatie zijn wat je kunt verwachten maar dus niet exact die vis.

Lid geworden
4 jan 2015
ik mag het misschien dan niet snappen maar honderden km rijden voor een dagje uit naar een pretpark is voor sommige mensen niet teveel maar voor hun hobby wel :sorry:
10 keer naar een LFS (lokal Fish store) om te kijken of ze dat hebben waar ze specifiek naar op zoek zijn en waar ze 30 of 40 km retour voor moeten rijden is vaak ook geen probleem 1x naar een evenement waar ze 400 km voor moeten rijden retour is wel weer een probleem.

vergeef me als ik nu zwart-wit kijk. en ik snap ook dat ik niet in andermans buidel kan kijken of dat iemand dan op vakantie is en
natuurlijk begrijp ik ook dat sommige aan het openbaar vervoer vast zitten (wat dan voor sommige ook weer hun eigen fout is) maar in mijn ogen is het waar een wil is is een weg.

Bertus

AquaForum Donateur
Lid geworden
2 sep 2008
Leeftijd
74
Heb je gelijk, in, hoor.
Ik moet ook weer op 10 november.
Alhoewel ik geen auto heb, kan ik wel huren, is veel goedkoper.

RichD1011

AquaForum Donateur
Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
24
ik mag het misschien dan niet snappen maar honderden km rijden voor een dagje uit naar een pretpark is voor sommige mensen niet teveel maar voor hun hobby wel :sorry:
10 keer naar een LFS (lokal Fish store) om te kijken of ze dat hebben waar ze specifiek naar op zoek zijn en waar ze 30 of 40 km retour voor moeten rijden is vaak ook geen probleem 1x naar een evenement waar ze 400 km voor moeten rijden retour is wel weer een probleem.

vergeef me als ik nu zwart-wit kijk. en ik snap ook dat ik niet in andermans buidel kan kijken of dat iemand dan op vakantie is en
natuurlijk begrijp ik ook dat sommige aan het openbaar vervoer vast zitten (wat dan voor sommige ook weer hun eigen fout is) maar in mijn ogen is het waar een wil is is een weg.
niet zo zeuren joh! ging mij er alleen om dat al the happenings gewoon in de randstad moeten plaatsvinden :D

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Mijn lfs heeft hele mooie betta's opeens! Ik heb een mannetje gekocht, en die in mijn al draaiende aquarium gedaan. Als ik geld heb, ga ik alle inkopen doen voor de 3 nieuwe aquariums :smitten:

Lid geworden
11 feb 2019
Leeftijd
19
Mijn lfs heeft hele mooie betta's opeens! Ik heb een mannetje gekocht, en die in mijn al draaiende aquarium gedaan. Als ik geld heb, ga ik alle inkopen doen voor de 3 nieuwe aquariums :smitten:
Ik wil dit knappe mannetje natuurlijk wel eens zien! Heb je al foto’s van hem?

Ben echt enorm betta fan!

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Ik zal even foto's gaan maken, maar weet niet of ik hem er goed op krijg ;)

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Ja, die flits verpest het inderdaad. Ik zal zsm nieuwe foto's maken, bedankt voor je reactie!

NicoleE

AquaForum Donateur
Lid geworden
27 jul 2013
Ja, die flits verpest het inderdaad. Ik zal zsm nieuwe foto's maken, bedankt voor je reactie!
Prachtige Betta!
Maak foto's als het donker is buiten. Doe alle licht in huis uit. Dan krijg je geen reflectie. Flitsen hoef je niet, dus ook geen vervelende weerkaatsing van de flits op de foto.
Oja en even je ruiten poetsen ;)

Lid geworden
3 sep 2018
Ruit poetsen met beetje osmosewater krijg je ook geen strepen op je ruit.
Ik ben misschien wel geïnteresseerd in een betta als je de eerste kweek hebt.

TS
Flishxx
Lid geworden
7 okt 2018
Leeftijd
15
Ruit poetsen met beetje osmosewater krijg je ook geen strepen op je ruit.
Ik ben misschien wel geïnteresseerd in een betta als je de eerste kweek hebt.
Thanks voor de tip! Ik ga als ik alle aankopen heb gedaan een foto album beginnen, daar kan je dan alle updates volgen. Dan zie je ook wanneer de eerste kweek er is! Leuk dat je geïnteresseerd bent!!

Aqua(s)chat-room
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
  • jessicapilon:
    Erg mooi Lex
  • Crash:
    Moest wel een verhoging maken onder het fornuis, maar kon de met dezelfde plint van het keukenblok afwerken.
  • TonHageraats:
    Die paar cm kan net het gemak zijn.
  • Crash:
    Ja scheelt wel, blad is nu 95,5cm hoog. Hoger gaan ze niet, maar hoeft ook niet.
  • Crash:
    De kraan is echter niet standaard. Vond de standaard kraan lelijk, heb er zelf maar eentje gekocht. Normaal mogen ze deze niet monteren ivm garantie. Handig als je die gasten persoonlijk kent. Plaatsen ze het gewoon voor je. :D
  • TonHageraats:
    Scheelt weer.
  • jessicapilon:
    Crash zei:
    De kraan is echter niet standaard. Vond de standaard kraan lelijk, heb er zelf maar eentje gekocht. Normaal mogen ze deze niet monteren ivm garantie. Handig als je die gasten persoonlijk kent. Plaatsen ze het gewoon voor je. :D
    Ik dacht dat dat een biertap was:D:D
  • jessicapilon:
    Op die standaard keukens zitten natuurlijk normaliter goedkope kranen
  • jessicapilon:
    deze oogt luxe moet ik zeggen
  • Crash:
    Zat best wel een goed merk kraan standaard bij, maar vond rvs kleur niet mooi en was geen mengkraan.
  • TonHageraats:
    Ik ga eens even wat doen, Laters.
  • Crash:
    Ik ga zo ook maar eens wat doen. :zwaai:
  • jessicapilon:
    Middag allen
  • JohnL1978:
    goedemorgen :)
  • JohnL1978:
    Hey naamgenoot :)
  • jessicapilon:
    Middag John
  • JohnT:
    Goedemiddag
  • Chat Bot:
    JohnT has left the room.
  • jessicapilon:
    Avond allemaal
  • Jordy:
    avond!
  • Jordy:
    Hoe is het met iedereen
  • Jordy:
    IS er iemand die mij wellicht kan adviseren?
  • RicardoDimm:
    Experts aanwezig?
  • Jordy:
    Ik heb een grote ton met zand van een kennis gekregen, iemand tips om die makkelijk te kunnen schoonmaken (het zand)
    Jordy: Ik heb een grote ton met zand van een kennis gekregen, iemand tips om die makkelijk te kunnen...
    Bovenaan