Betta online kopen


Jammer dat ze die Holland Betta show zo ver onder in t land doen, vanuit midden NL is t al een eind maar als je in boven in Nederland woont kan ik mij voorstellen dat je geen zin hebt in zo'n rit...
Ze staan met hun hele kraam ook op het Vivarium in Rosmalen in november a.s. Voor jou wellicht beter bereikbaar. En het is altijd wel gezellig bij hun. En genoeg bekijks aan betta's.
 
Heb je wel eens gedacht aan de Betta Book? De eigenaar verzend niet doch kunnen betta's wel via één van de dealers binnen Nederland geleverd worden. Of tegen een vergoeding wordt het ook wel aan huis afgeleverd door het The Betta Book.
Ben er dit jaar nog geweest om een kijkje te nemen. Hij importeert de vissen vanuit Thailand bij bekende kwekers.
Hier wat voorbeelden van de vissen die ik daarzo zag. Misschien een ideetje voor je?
dankje voor je bericht! Ik heb ondertussen al bettas besteld vanuit indonesie. deze komen woensdag binnen :) Ik laat ze dan een week uitrusten van de reis en daarna ga ik beginnen met de kweek. Ik heb ook een foto album, waar ik updates houdt over mijn aquariums en het kweken :)
 
betta.png
dit is het mannetje van de bettas die ik gekocht heb, van het vrouwtje heb ik nu even geen foto
 

Terug
Bovenaan