Betta


A

Aaron olievier

Guest
Beste , ik heb een vraag ik heb een 200 l bak staan maar zou mijn betta met 3 vrouwtjes toevoegen die al lang bij elkaar zitten mijn vraag is hoeveel vrouwtjes mogen er in die 200 l bak met mijn betta samen zitten ?
 
Dus als ik het goed begrijp heb je 1 mannelijke betta en wil je daar aan de 3 vrouwtjes die je er al bij hebt meer aan toevoegen in een 200L aquarium?

mijn advies zou zijn houd het altijd bij een oneven aantal vrouwtjes zodat het nooit 1vs1 etc. zou worden. Is altijd het beste voor de onderlinge hierarchie. Omdat de regel staat 20L=1 betta zouden er 10 betta’s in een 200L kunnen. Dus 9 vrouwtjes en 1 mannetje :).
 
Die man + 3 vrouwen zitten nu al bij elkaar? zou t dan hoogstens op dit houden... maar eigenlijk zou ik mannen en vrouwen altijd apart houden tot je een kweekpoging onderneemt.

Waarom? snap dat het nu goed gaat, maar helaas heeft de praktijk geleerd dat dit in to-time kan omslaan, ook na enkele maanden pas.
man die de vrouw(en) uitmoord, vrouw(en) die de man uitmoord en welke combinaties je ook kan verzinnen :))
En ik spreek hierin helaas wel uit ervaring
 
Bedankt voor jullie reactie hierop
Ik ben nog aan het twijfelen of ik het zou doen als ik dit allemaal lees xp
 

Terug
Bovenaan