quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Menig LFS mocht willen dat ie zo'n bak had.nu lijkt het op zo'n plantenbak bij de LFS 😀
Menig LFS mocht willen dat ie zo'n bak had.nu lijkt het op zo'n plantenbak bij de LFS 😀
Ja dat is soms om te janken hoe die plantjes er bij staan daar, en sommige mensen kopen dat ook nog.Menig LFS mocht willen dat ie zo'n bak had.
Dat is de Bucephalandra lamandau, alleen onder de Led verlichting kleurt die enigszins blauwwat voor plantje is dit met die blauw/groene kleur voor je blyxa?
Of oudere garnalenliefhebbers(niet geschikt voor jeugdige kijkers 😀
😳 ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan.Of oudere garnalenliefhebbers
Met mijn nieuwe telefoon kan ik nu eindelijk ook foto's maken van de sfeer (led) verlichting.
Ik zit er ook serieus over na te denken om de bak altijd met Led te gaan verlichten, de kleuren zijn zoveel mooier in de avond.
Net iets te laat eigenlijk want de Sessiliflora staat al bijna in de slaapstand, ooh ja, het onderhoud is gebleven bij het verwijderen van de mosbol, 100 garnalen en een waterverversing
Bekijk bijlage 287184
Een mix van Japonic's en malawa's, en er zitten er nog steeds voldoende in.Welke garnalen heb of had je eigenlijk?
Dank je.Niks mis mee!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een volle bak ook wel mooi vind, maat om het zo te houden is me teveel werk, dan moet ik de planten iedere week 5 cm inkorten.Tjonge Patrick je hebt het zo te zien echt heel druk! Ik vind het zo wel mooi hoor😊
Dank je.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een volle bak ook wel mooi vind, maat om het zo te houden is me teveel werk, dan moet ik de planten iedere week 5 cm inkorten.
Hoe gaat het eigenlijk met deze bak? De heren nog steeds samen?
Sluit ik me volledig bij aan!Je bak staat er prachtig bij Patrick.
Sluit ik me volledig bij aan!
Dank jullie.Ik ook
Hou die gedachte vast, veranderen kan altijd nogde bak gaat sowieso niet weg dat is een ding wat zeker is want daar ga ik spijt van krijgen, er zijn gelukkig ook nog momenten dat ik graag even naar kijken mag.
Dat geeft altijd zo'n zooitjehet liefst zelfs de hele bak om te gooien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.