Even de tactiek overleggen
Niks mis met jouw ogen (al dacht ik even dat je al teveel op had en spontaan overal garnalen zag 😀)Bedoel je de betta's of de beter gecamoufleerde Jappen?
Want de japonica's in het struikgewas lijken me toch ook een plan te hebben: Eentje zit, schijnbaar hulpeloos, bovenaan als lokaas maar ondertussen houden de drie (of 4) onderaan zich klaar om op le moment suprême te counteren met een goedgeplaatste kopstoot in de onderbuik van de nietsvermoedende betta's!
Spannend!!
Edit: twee lokazen bovenaan zelfs!
Ja grappig is dat, er zitten ook Jappen recht in het vizier maar die pakken ze niet, ze hebben het meer gemunt op de kleinere die in het gras zittenBedoel je de betta's of de beter gecamoufleerde Jappen?
Want de japonica's in het struikgewas lijken me toch ook een plan te hebben: Eentje zit, schijnbaar hulpeloos, bovenaan als lokaas maar ondertussen houden de drie (of 4) onderaan zich klaar om op le moment suprême te counteren met een goedgeplaatste kopstoot in de onderbuik van de nietsvermoedende betta's!
Spannend!!
Edit: twee lokazen bovenaan zelfs!
Het is misschien wat barbaars
Hier ben ik het wel mee eens, het natuurlijke instinct komt dan naar boven.En voor de Betta's is het ook goed lijkt me
Hier ben ik het wel mee eens, het natuurlijke instinct komt dan naar boven.
Mooie scherpe foto s. Heeft de Betta last van vinrot?
Te druk met snoeien denk ik 😛 😀Iemand enig idee waar @Patrix uithangt, hij is al een tijdje niet meer online merk ik?
Iemand enig idee waar @Patrix uithangt, hij is al een tijdje niet meer online merk ik?
Ja klopt, erg druk op het moment dus het forum schiet er even bij in, nieuwe baan in de dagdienst dus ook een stuk minder vrije tijd dan in de ploegendienst.Iemand enig idee waar @Patrix uithangt, hij is al een tijdje niet meer online merk ik?
heeft @Bakmetvisjes nu ook al toegang tot mijn account?laatst gezien 5min geleden
Erg lastig hoor, ik heb dan ook geen idee wat de andere helft aan het doen is.Nu is zijn gespleten persoonlijkheid online
Ja en nee, het lijkt wel of @Patrix mij ontloopt, hij is namelijk nooit online als ik online benVolgens mij ben je er wel blij om 😀 😀 😉
Ja zou kunnen, dat doet ie regelmatig zo te zien aan de hoogte van zijn planten.Te druk met snoeien denk ik 😛 😀
Ja en nee, het lijkt wel of @Patrix mij ontloopt, hij is namelijk nooit online als ik online ben
Erg fraai Patrick maar is je bodem nu zo dun?
Of zou de bodem op magische wijze uit het zicht verdwenen zijn doordat de bak een beetje ingewerkt zit in het frame van de kast?
Misschien is die er wel niet.......dat zou pas magisch zijn😉Daar lijkt het op want ik zie ook geen bodemplaat.
Daar lijkt het op want ik zie ook geen bodemplaat.
Nu hoor ik je denken.
Over de landsgrenzen heen weerklinkt het getrommel.
op een oudere foto zie je duidelijk dat ie in het frame staat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.