Tijdje geleden zie ik aan de datum van mijn laatste post.
De reden dat ik zo weinig online is omdat ik mijzelf momenteel focus op wat andere zaken en het aquariumgebeuren op een laagje pitje staat.
Ik merk zelfs dat de interesse wat minder is geworden en ik nu de bak enkel draaiende houd and that's it, het lijkt nu wat meer op een verplichting dan een hobby.
Misschien komt het omdat er eigenlijk niets meer te verbeteren valt, het opstarten is altijd het leukst, maar als het dan af is wordt het toch wel wat saai merk ik.
Maar goed zoals gezegd gaat het dus prima met de bak zelf, helaas ben ik wel twee Betta's verloren een week terug, geen idee wat er loos was maar ze konden niet meer horizontaal zwemmen.
Ik heb ze nog een tijdje in een bakje met laag water laten zwemmen maar dat hielp niets, ik dacht ze misschien last hadden van de zwemblaas, maar na 3 dagen veranderde er niets dus heb ik ze maar uit hun lijden verlost
😢
Wellicht dat de interrese met de tijd weer gaat toenemen en ik wat ga rommelen met nieuwe (sterkere) verlichting om zodoende wat mooiere/moeilijkere planten ze kunnen gaan houden.
Maar voorlopig blijft het even zo, en de bak gaat sowieso niet weg dat is een ding wat zeker is want daar ga ik spijt van krijgen, er zijn gelukkig ook nog momenten dat ik graag even naar kijken mag.
Groetjes en tot.....
Beetje wazige foto tot slot,
Bekijk bijlage 297896