Op de laatste foto zie je dat nochtans ook duidelijk hoor... 😀
Ja maar niet als je snel kijkt en er niet op let 😉
Op de laatste foto zie je dat nochtans ook duidelijk hoor... 😀
Ja maar niet als je snel kijkt en er niet op let 😉
is je bodem nu zo dun?
Wow ik ben helemaal flabbergasted 😀ooh ja, het onderhoud is gebleven bij het verwijderen van de mosbol, 100 garnalen en een waterverversing
Ik zal het proberen😀lekker door laten groeien
Haha, ja klopt, de Sessiliflora is zo kort dat je haar bijna niet meer ziet, deze plant gaat er dan ook uit binnenkort, de loze ruimte staat goed.
zou eens wat advies aan @RichD1011 vragen over je inrichting 😀Bedankt, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk
Morgen eindelijk tijd om de schaar er weer in te zetten, de twee snelste groeiers gaan er dan ook uit (Sessiliflora en het belgisch groen)
Gewoon morgen bak buiten zetten.Bedankt, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk
Morgen eindelijk tijd om de schaar er weer in te zetten, de twee snelste groeiers gaan er dan ook uit (Sessiliflora en het belgisch groen)
Dank je, maar geniet er nog maar even van want straks gaat de schaar erinIk vind hem zo heel mooi Patrick!
Dat is een skimmertje, op de één of andere manier blijf ik last houden van een kaamlaagjeWat is dat rode apparaat rechtsboven?
Dit vraagt om nadere info?zou eens wat advies aan @RichD1011 vragen over je inrichting 😀
Gelukkig hebben we de foto nog 😉Dank je, maar geniet er nog maar even van want straks gaat de schaar erin
😀Gelukkig hebben we de foto nog 😉
Rich heeft geen beplanting in zijn bak waar regelmatig grapjes over gemaakt worden op het forumDit vraagt om nadere info?
Snel groeiers een haat /liefde verhouding in plantenbakken ken dat ofwel zet je ze tekort en kan je iets zonder snoeien zet je ze op lengte en na een paar dagen staan ze boven.Bedankt, maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk
Volgens mij spant hij zelfs lijntjes onder water om zo recht mogelijk te kunnen snoeien 😉😀Je gaat ook enorm strak in het aflijnen met je planten groepen, maar misschien is dit wel je bedoeling?
Snelgroeiers zijn wel leuk omdat ze de bak lekker snel vullen, maar je moet ze haast wel heel kort snoeien omdat je anders aan de gang blijft iddSnel groeiers een haat /liefde verhouding in plantenbakken ken dat ofwel zet je ze tekort en kan je iets zonder snoeien zet je ze op lengte en na een paar dagen staan ze boven.
De planten zien er nu begint het grote werk .
Als je kijkt naar je scape je wordt in de midden getrokken en verwacht daar dan een vervolg op maar deze mis ik .
Je gaat ook enorm strak in het aflijnen met je planten groepen, maar misschien is dit wel je bedoeling?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.