De nieuwe bak van Patrix (3.0)


behalve naar mijn vrouw dan

Dit stelt me dan wel een beetje gerust Patrick maar erg jammer dat je minder interesse hebt momenteel. Geen mens is gelijk dus ik hoop je inderdaad hier af en toe nog te mogen zien en tot die tijd wens ik jullie alle goeds toe in deze rare tijden:zwaai:
 
Patrix waar zit je toch, heb je de bak nog wel?
Gewoon thuis op de bank, en ja de bak staat nog hoor.
1.jpg


IMG_20201202_190315.jpg


Goedenavond allemaal, het gaat nog goed allemaal hoor, de interesse is zo nu en dan weer aanwezig, genoeg om de bak te behouden iig, poosje terug nog even flink schoongemaakt en een beetje gerangschikt.
De tweede foto is van de huidige staat, de schaar mag er wel weer in binnenkort:DD
 
Voelt lichtelijk als een catfish actie. Gelukkig is dit een vissenforum en zijn neervallen ook welkom ;p
 
Dank je, momenteel nog maar één Betta,
Een tijdje terug heb ik er één uit zijn lijden moeten verlossen omdat hij niet meer horizonaal kon blijven, de rest heb ik weggedaan omdat het toch wat onrustig werd naarmate ze ouder werden.
 
Dank je, ja dat is ook een mooie en vooral makkelijke plant, heb deze al jaren in mijn bakken staan.
Dit is overigens de Hygrophila difformis, lijkt veel op de Eikenbladvaren
 
Laatst bewerkt:
Dit topic is op zijn eind en zal niet meer aangevuld worden, bedankt aan een ieder die zijn steentje heeft bijgedragen aan dit topic.
Ik had even de pret verloren in het aquariumgebeuren, maar nu weer vol in de weer met een nieuwe inrichting en vissen.

Dus hier gaan we weer verder.
https://aquaforum.nl/threads/patrix-goes-malawi.172513/
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan