Bevestigings strips


Verstandig, beter iets meer tijd geven om uit te harden.
Hoop dat het allemaal goed is nu, joh!
 
Ziet er goed uit, persoonlijk denk ik alleen dat je beter 24 uur had kunnen wachten met de kit aangezien nu de lijm niet uit kan dampen door de kit heen
 
Ziet er goed uit, persoonlijk denk ik alleen dat je beter 24 uur had kunnen wachten met de kit aangezien nu de lijm niet uit kan dampen door de kit heen

Ze gaven t advies
De lijm 4/5 uur laten zitten .
Dan ruim de kit erover en omheen
Vandaar op deze manier gedaan
 
Is het misschien slim om ( ik heb 120 L eruit gehaald ) vandaag eerst 60 L bij te vullen en morgen de rest .
Dit om de spanning op de ruit vandaag langzaam op te voeren ?
 
Ik zou het niet doen want misschien schiet hij toch los en dan moet je weer overnieuw beginnen. Geduld hebben is moeilijk dat weten we allemaal helaas maar zou toch wachten tot morgen
 
Is het misschien slim om ( ik heb 120 L eruit gehaald ) vandaag eerst 60 L bij te vullen en morgen de rest .
Dit om de spanning op de ruit vandaag langzaam op te voeren ?
Ik zou morgen rustig beginnen met een liter of 20, 30 toe te voegen, even laten staan en dan een uur of 2 later weer hetzelfde. Zo ben je niet alles in 1 keer kwijt als het alsnog los zou schieten.
 
Kit en lijm liet vanmorgen los
Nu gekozen voor 3 glasplaatjes van 0.5 cm en 10 cm breedt
Alles weer schoon gemaakt en zojuist weer gekit , lekker dik in de kit gezet en dat laat ik maar eens zitten tot Vrijdag

Update volgt weer

IMG_1008.JPG
IMG_1009.JPG
IMG_1010.JPG
 

Terug
Bovenaan