Moppersmurf
Well-known member
Wat ik nu hoor is het water dat de overloop kammen doorgaat en naar beneden valt. Normaal liep dat rustig langs het glas maar de pomp werkt nu stuk beter dus dat gaat ook harder.
Dacht dat je bedoelde dat het te hard ging voor je overloop, maar zo te zien kan het gerust harder.
Zolang je overloopkamer niet helemaal vol staat met water maakt het niet uit
Dacht dat je bedoelde dat het te hard ging voor je overloop, maar zo te zien kan het gerust harder.
Zolang je overloopkamer niet helemaal vol staat met water maakt het niet uit
Hoi Tuinkabouter, ik werd gek van het vallend geluid in de overloop, heb een stuk langere buis genomen en een Durso gemaakt. Wat een verademing. Rust. Ik hoor alleen de lichtbellen nog in het eerste vak.Weet niet Watvoor overloop je hebt maar je zou altijd nog kunnen kijken naar een durso, die zouden helemaal stil moeten zijn
Ok, met de Durso krijg ik hem toch niet helemaal stil helaasMet een schuif afsluiter met draaiknop kan je de flow heel fijn regelen en kan alles helemaal stil worden.
Maar dan is wel het hele principe van de durso om zeep.
Zou wel moeten kunnen zegt men.
Je kan variëren met de lengte van de slang in de pijp of met een kraantje de luchttoevoer knijpen om zo de flow wat te beperken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.